Gå til innhold

Ukas vekt...

Gjest zilja

Anbefalte innlegg

Hmm, forrige uke veide jeg 67.2. Denne uka veier jeg faktisk 67.5. Hva i all verden har jeg gjort galt tro? Har spist likedan som forrige uke og da gikk jeg ned...Ja,ja får prøve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veide meg i går, og veide da 66,4 kilo, 400 g mindre enn forrige fredag :-)

Har vært flink - spist lite godteri, løpt to ganger og trent Friskis og svettis en gang.

Prøver å spise regelmessig, og heller litt mindre. Spiser mindre middagsporsjoner nå enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spist noe med mye salt i? Da kan det hende du har mer vann i kroppen enn ellers. Venter du mensen? Da er man gjerne litt tyngre dagene før. Lenge siden du har hatt avføring? Kanskje du har samlet opp litt "ekstravekt" da... I alle tre tilfellene forsvinner det nok snart :o)

Jeg har også veid meg i dag, og er veldig fornøyd. Forrige fredag 86.9, i dag 85.1! Da skal det sies at jeg har fått mensen denne uka, og at jeg ellers nettopp er kommet i gang. Man går vel gjerne litt fortere ned i vekt den første tiden (spesielt når man er såpass tung som jeg) men jeg er veldig fornøyd likevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist uke var jeg 55,9, denne uka viste vekta 56,1. Jeg regner det som det samme egentlig og tatt i betraktning at det har vært 3 bursdager (!) denne uka så er jeg meget fornøyd. Klarte å styre meg i kakefatet da, men hjemmelaget fruktsalat med både krem, vaniljekrem og litt hakket sjokolade var vanvittig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antakelig ingenting.

Sannsynligvis vil du ha gått ned til neste uke, og de få grammene det er snakk om her er nærmest lik ingenting i forskjell. Kvinnekroppen veier forresten forskjellig på forskjellige tidspunkter i syklusen.

Fortsetter du med å ikke gå ned, kan det kanskje være du spiser for lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...