Semafor Skrevet 31. mai 2001 Del Skrevet 31. mai 2001 Registrerte at innleggene om AST pro-hormoner ble slettet. Om dette var fordi Mr. Oppheim bommet grovt på mål når det gjaldt disse, får bli rene spekulasjoner fra min side MEN jeg tillater meg å gjenta mitt poeng, altså: Produkter som inneholder androstenodione/-diol og norandrostenodione er derivater av henholdsvis testo og nandrolone. Det betyr at de gir utslag på dopingtester en tid etter inntak. I Norge er slike pro-hormoner forbudt, mens de markedsføres fritt i USA. Slike produkter vil bli inndratt dersom tollvesenet oppdager forsendelser - m.a.o. IKKE prøv å bestille fra amerikanske web-sider. Min personlige mening er at disse stoffene IKKE er verdt pengene, da de utsetter brukerene for mulige bivirkninger (fordi de inneholder steroide-hormoner), og fordi flere rapporterer om dårlige resultater.... Dette er som sagt ren info, for å advare mulige kjøpere av pro-hormoner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. juni 2001 Del Skrevet 1. juni 2001 Er enig med deg her! Dumt å kaste bort penga på sånt tull! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LJB Skrevet 1. juni 2001 Del Skrevet 1. juni 2001 Er enig med deg her! Dumt å kaste bort penga på sånt tull! SDD, som vi har diskutert før, jeg synes prohormoner funker glimrende! synes seriøst at dere skulle ha prøvd dem, om ikke annet for å sjekke om meningene dere stemmer. (Vil jo selvfølgelig ikke ha noe særlig virkning om en bruker/har brukt AS) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 1. juni 2001 Del Skrevet 1. juni 2001 SDD, som vi har diskutert før, jeg synes prohormoner funker glimrende! synes seriøst at dere skulle ha prøvd dem, om ikke annet for å sjekke om meningene dere stemmer. (Vil jo selvfølgelig ikke ha noe særlig virkning om en bruker/har brukt AS) Jeg tror etter å ha snakket med folk som bruker det at kan ha en effekt. MEN, om det er verdt pengene er en helt annen sak! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 6. juni 2001 Del Skrevet 6. juni 2001 Hei, ok. unngå pro-hormoner. Det beste er å holde seg til sine egne hormoner :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.