Hope Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hei dere, Har en kollega som fortalte meg at hun har gått ned 9 kilo på 2 mndr, KUN ved å legge m frokosten!?!? Da jeg spurte hva det var hun hadde gjort, forklarte hun at hun nå,i stedet for å spise to skiver til frokost, drakk smoothie med cocosa. Denne smoothien inneholdt også proteinpulver, masse fryste bær - også denne cocosan, da. Hva er det med en slik smoothie som gjør at man går ned i vekt? Og er det noen som har en "oppskrift" på denne? (kan selsvagt spør min kollega, da..) Hun sier hun holder seg god og mett helt til lunsj... Noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hope Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Fant denne: http://www.trimloftet.no/dok/smoothies.pdf 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hva som gjør at hun går ned i vekt med den? Det er antakelig færre kalorier i den enn i det hun spiste før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hva er cocosa? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hva er cocosa? Det er laget av kokosfett, kokosfett skal være det absolutt verste fettet man kan spise så jeg skjønner ikke helt det der... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det er laget av kokosfett, kokosfett skal være det absolutt verste fettet man kan spise så jeg skjønner ikke helt det der... Og det skal være sunt? Høres ut som den sikre veien til åreforkalkning, hjerteinfarkt og for tidlig død. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.