Reven1365380455 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Rett ved mitt nye studiested er det et flott skitrekk, moro for meg som har bodd hele mitt liv i en del av landet som er helt uten skimuligheter overhodet. Derfor skal jeg investere i et par ski til vinteren. Jeg har noen knær som lett pådrar seg belastningsskader, hva er mest skånsomt av slalom og telemarkski? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har man lett for å overbelaste knærne vil jeg tilråde skikkelig grunntrening for å bedre muskelstyrken i beina. Det er klart at både telemark- og vanlig slalåm- kjøring utfordrer knærne men om det er noen særlig forskjell, tror ikke jeg. Men uansett, lykke til å gled deg til fine dager i bakken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.