flaut Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei. Lurer på om du bruker noe kost tilskudd av noe slag? Hørt om herbalife? Noen påstår at dette er veldig bra,men er skeptisk til alle vindunderkurer for vektreduksjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det funker der og da, men jeg har vel enda til gode å høre om noen som virkelig har klart å holde vekten over lengre tid etter slike pulverkurer. Den eneste og beste varige løsningen er jo å spise færre kalorier enn det man forbrenner... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det er kjempeeffektivt for å gå ned i vekt der og da. Men når du slutter på kuren, går du rett opp igjen og gjerne noen kilo til også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flaut Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Det funker der og da, men jeg har vel enda til gode å høre om noen som virkelig har klart å holde vekten over lengre tid etter slike pulverkurer. Den eneste og beste varige løsningen er jo å spise færre kalorier enn det man forbrenner... Det er vel det jeg trodde. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.