Gjest spirrvippen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hva har dere best erfaring med - å veie seg f-eks hver onsdag, eller å veie seg hver/annenhver dag? Hittil har jeg veid meg hver dag, og har vært så fornøyd når vekten har gått ned med 0,2 kg hver dag, men i dag, da jeg veide meg var jeg gått opp 0,1 og det stresset meg enormt. Jupp, vet det, jeg sliter Veier 80 og skal ned til 70...så det er ikke noe alvorlig galt med meg altså, er bare hekta på å gå nedover hele tiden Er det smartere å veie seg bare en dag? Da får jeg jo et helt bilde av hva jeg har gått ned den uken...om det så er 600 gram eller 1 kg liksom.. Råd? Og hva gjør dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg veier meg 1-2 ganger i uka og det holder egentlig lenge. Skjønner godt at det er fristende å veie seg hver dag, men det er slett ikke nødvendig, i alle fall ikke når det fører til stress om vekta en dag tar en snartur ett hekto oppover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg veier meg 1-2 ganger i uka og det holder egentlig lenge. Skjønner godt at det er fristende å veie seg hver dag, men det er slett ikke nødvendig, i alle fall ikke når det fører til stress om vekta en dag tar en snartur ett hekto oppover. Uff, jeg veier meg nesten hver dag, jeg! I går skeia vi skikkelig ut, først i bursdagsselskap (jeg spiste bare to stykker gulrotkake og litt is + et glass brus) og så ei flaske rødvin og en stor Brie på deling om kvelden!!!! Men jeg kjenner at det er godt å trene, og godt for kroppen å spise mindre måltider enn jeg gjorde før :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg innså at det er alt for lett å bli hekta på å veie seg, så jeg har laget følgende regel for meg selv: Veier meg kun en gang i uka. Mandag morgen før frokost, naken og etter jeg har tisset. Da får jeg like forhold hver gang, og ser faktisk resultater. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spirrivippen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Uff, jeg veier meg nesten hver dag, jeg! I går skeia vi skikkelig ut, først i bursdagsselskap (jeg spiste bare to stykker gulrotkake og litt is + et glass brus) og så ei flaske rødvin og en stor Brie på deling om kvelden!!!! Men jeg kjenner at det er godt å trene, og godt for kroppen å spise mindre måltider enn jeg gjorde før :-) Puh! Godt å høre det er flere av oss men som de andre sier, er det nok lurt å la det være..jeg blir hvertfall deppa av å holde på slik 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kroppsvekt varierer veldig fra dag til dag. Det har sammenheng med matinntaket dagen før, og også hvor i syklusen du er. Min vekt viser bare 1/2 kiloer, og som værst viser den 1,5 kilo forskjell fra en dag til en annen. Så uansett om du veier deg hver dag eller en gang i uka tror jeg du må skrive opp vekta og se på _utviklingen_. En dag opp og en dag ned er normalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.