Hope Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er gått litt tom for idèer...Noen som kan komme med en god lavkarbo.middag til meg? )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Vi skal i dag ha laks stekt i stekeovn med grønnsaker (blomkål, purre og broccoli i samme form som laksen og gulrot ved siden av) og linsestuing til. Knallgodt! Og jeg tror ikke det er så mye karbohydrater i det heller. Gleder meg alt til middagen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hope Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Vi skal i dag ha laks stekt i stekeovn med grønnsaker (blomkål, purre og broccoli i samme form som laksen og gulrot ved siden av) og linsestuing til. Knallgodt! Og jeg tror ikke det er så mye karbohydrater i det heller. Gleder meg alt til middagen! Takker! Hørtes godt ut, og spørs om ikke jeg går for laks i dag, da. Har faktisk pleid å lage dette noen ganger selv, men med løk, squash og brokkoli ved siden av - også en liten dæsj med rømme til Yummi! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litamor5 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 2 Porsj: 2 kyllingfileter, 1 squash, 1 rødløk, en paprika og 2 -3 poteter. Stek kyllingfiletene og ha philadelphia light med krydder inni fileten. Stek grønnsakene og kok potetene. Ha eventuelt andre grønnsaker i hvis det er noe du liker. Kjempegod og mager middag, ca 370 kcal per porsjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 2 Porsj: 2 kyllingfileter, 1 squash, 1 rødløk, en paprika og 2 -3 poteter. Stek kyllingfiletene og ha philadelphia light med krydder inni fileten. Stek grønnsakene og kok potetene. Ha eventuelt andre grønnsaker i hvis det er noe du liker. Kjempegod og mager middag, ca 370 kcal per porsjon. Men egentlig ikke lavkarbo.. Med poteter og lettprodukter. Litt avhengig av hvilken filosofi man legger seg på ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vi skal i dag ha laks stekt i stekeovn med grønnsaker (blomkål, purre og broccoli i samme form som laksen og gulrot ved siden av) og linsestuing til. Knallgodt! Og jeg tror ikke det er så mye karbohydrater i det heller. Gleder meg alt til middagen! Hva har du i linsestuingen? Skal øke karbohydratene litt, og skal begynne med mer linser og bønner,. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva har du i linsestuingen? Skal øke karbohydratene litt, og skal begynne med mer linser og bønner,. 1,5 dl linser, 1,5 ganske stor gulrot i biter, purreløk og/eller annen løk etter smak. Gulrot og løk deles i biter og alt kokes sammen til linsene er møre, uten salt. Hell av vannet og tilsett krydder, jeg synes sitronpepper er kjempegodt i. Jeg bruker så stavmikser til å mose det hele med. Har prøvd med blender, men det var ikke vellykket for den klarte ikke å dra ned det på toppen så jeg måtte stoppe den og stappe etter flere ganger. Denne porsjonen holder til 2-3 porsjoner for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.