Gjest Mjau Skrevet 2. juni 2001 Del Skrevet 2. juni 2001 Heisann! Jeg er en jente på 17 år som lurer på noe. Jeg er ganske brei over rompa, er egentlig tynn ellers, men det er akkurat som det ligger et "fettlag" på siden av lårene, slik at hoftene ser breie ut. I tilleg har jeg naturlig stor rompe. Som jeg sa er jeg vel ikke feit, er 1, 70 høy og veier ca.55 kg. Armene min er tynne som pipestilker og mavepartiet mitt er så beinete og rart. Det er akkurat som et altfor magert timeglass. Sa mener jeg brystpartiet/ribbeina i forhold til navel/magepartiet Selv om jeg har litt mage også, kanskje det e grunnen.? ************************************************************ Så jeg lurer altså på hvordan kan jeg trene dette: 1: Vekk overflødig fett på siden av lårene. 2: Sprettrompe 3: Større armmuskler 4: fastere rundt mave. 5: Har også lyst på større legger, det ser nesten ikke ut som jeg har legger i det hele tatt nemlig. ************************************************************ Hva slags treningsmetoder kan jeg bruke(har ikke tilgang på helsestudio/trimstudio)? Og hvor mange ganger må jeg repetere og hvor ofte hvis jeg skal få resultater til sommerferien. Som bare er 2 uker til. Hjelper det og sykle? Elsker og sykle skjønner dere! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 6. juni 2001 Del Skrevet 6. juni 2001 Hei, du kan utrette mye med riktig trening. Bruk et skikkelig treningsprogram hvor du bygger opp alt for å få den utviklingen du vil ha. Sykling er glimrende for å utvikle legger og muskulatur i beina. På sikt anbefaler jeg en del styrketrening for hele kroppen. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.