sit1365381124 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 For ett år siden snublet jeg i en trapp. Ankelen var hoven i rundt tre uker, før den igjen ble normal utenpå. Inni er den i periodevis fortsatt svært vond. Det rare er at det gjør vondt når den er i ro, ikke når den beveges. Jeg kan gå lange turer og spille tennis, men den kan plutselig gjøre forferdelig vondt når jeg sitter stille og jobber. Aller verst er det nå jeg skal sove, og å sove på magen er helt umulig. Smerten sitter langt inne i foten midt foran akkurat i leddet der ankel møter legg, og noen ganger sprer den seg ut mot tærne eller oppover leggen. Jeg har forstuet foten før, men dette er noe annet. Jeg har tatt røntgen, men det viser ingenting. Er det mulig å gjøre noe med dette, og hvorfor gjør det bare vondt når foten er i ro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det kan tyde på at det er skade av en av de små bena i fotroten og/eller brusken mellom disse småbena. Dette kan sees ved MR. rtg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.