Gå til innhold

Yes! Yes! Yes! Nytt mål er nådd!

Lillemus

Anbefalte innlegg

I sommer løp jeg en del rundt omkring her hos kjæresten min, bl.a. to ulike runder som jeg etterhvert har klart hver for seg og jeg husker at jeg tidlig i sommer tenkte at det hadde vært moro om jeg klarte å slå sammen de to rundene i løpet av sommeren.

Nå har jeg ikke stresset med det akkurat, det skal være sagt, men jeg har klart å dra med meg gubben ut! :o) I går løp vi den store runden på 2,5 km på drøye 15 min, det er 1min 45 sek raskere enn sist jeg løp alene - bra! Så fleipet vi litt med at det hadde vært gøy å ta med den lille runden med det samme neste gang... Og neste gang ble i dag! Så nå har jeg (vi) satt ny pers med 3,3 km! Brukte 22,5 min noe jeg er kjempefornøyd med selv om de som har løpt langt og lenge sikkert kunne løpt runden to ganger på den tiden. ;o)

Er i kjempehumør nå gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JIPPI for deg !!!!!!!

Kjenner så utrolig godt den følelsen det er å mestre noe og se at en har fremgang, når utgangspunktet ikke har vært det beste. Nyt gleden og om 1 - 2 måneder løper du hele løypa 2 ganger :-)

Neste mål må være å løpe den lille løypa 2 ganger i lag med den lange løypa. Utvid målene hele tiden og press deg litt, så skal du se at fremgangen kommer enda raskere :-)

Jeg er ikke lett-trent og trenger lang tid på å bygge opp styrke og kondis. Passer hele tiden på å presse meg litt, ved å prøve å løpe lenger eller raskere.

Har hele tiden brukt http://no.running.adidas.com/login.aspx for å holde styr på fremgangen, motivasjon og å få noen tips. Det er kjempegivendes å se på statistikken at formen har gått fra å bruke en snittfart på 8.44 min/km i juni til nå hvor jeg ligger rundt 6.3 min/km i mye lengre løyper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI for deg !!!!!!!

Kjenner så utrolig godt den følelsen det er å mestre noe og se at en har fremgang, når utgangspunktet ikke har vært det beste. Nyt gleden og om 1 - 2 måneder løper du hele løypa 2 ganger :-)

Neste mål må være å løpe den lille løypa 2 ganger i lag med den lange løypa. Utvid målene hele tiden og press deg litt, så skal du se at fremgangen kommer enda raskere :-)

Jeg er ikke lett-trent og trenger lang tid på å bygge opp styrke og kondis. Passer hele tiden på å presse meg litt, ved å prøve å løpe lenger eller raskere.

Har hele tiden brukt http://no.running.adidas.com/login.aspx for å holde styr på fremgangen, motivasjon og å få noen tips. Det er kjempegivendes å se på statistikken at formen har gått fra å bruke en snittfart på 8.44 min/km i juni til nå hvor jeg ligger rundt 6.3 min/km i mye lengre løyper.

Det er gøy og det er ekstra gøy at kjæresten har begynt å løpe sammen med meg slik at dette er noe vi to gjør sammen. :o) Vi satt nettopp og snakket om hvordan vi skulle finne en løype på ca. 5 km å strekke oss mot, uten at det blir den store runden to ganger, det blir litt kjedelig og det er jo ikke meningen! Men den lille runden er mye koseligere enn den store så den kan jeg godt løpe to ganger ja, det var lurt! Takk for tipset! :o)

Og nå må jeg sjekke den linken din....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI for deg !!!!!!!

Nå har jeg kikket på lenka di og selvfølgelig laget meg en side der! Dette er akkurat noe for meg! Kjempeflott side! :o))) Her kan jeg plotte inn alle resultatene jeg har skrevet ned i Word og se det hele samlet - så gøy! Takk for tipset om den altså!

Har alt fått min første pokal. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kikket på lenka di og selvfølgelig laget meg en side der! Dette er akkurat noe for meg! Kjempeflott side! :o))) Her kan jeg plotte inn alle resultatene jeg har skrevet ned i Word og se det hele samlet - så gøy! Takk for tipset om den altså!

Har alt fått min første pokal. ;o)

Kjempefin side som jeg har brukt mye. Utrolig kjekt å legge inn tid/distanse og få frem litt kjekk statistikk :-)

For meg har det vært veldig motiverende å se fremgangen, samtidig som det legger litt press på meg i å ikke få for store gap hver måned.

Har satt meg mål - forrige gang at jeg skulle løpe min. 2 g/uke i 8 uker. Klarte det nesten, men sykdom og en bortehelg ødela i innspurten. Siden en nå går inn i en mørkere årstid og jeg bare kan trene om kvelden i ukedagene, har jeg satt meg en mål om å jogge min. 1g/uken i 10 uker for å legge litt press på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin side som jeg har brukt mye. Utrolig kjekt å legge inn tid/distanse og få frem litt kjekk statistikk :-)

For meg har det vært veldig motiverende å se fremgangen, samtidig som det legger litt press på meg i å ikke få for store gap hver måned.

Har satt meg mål - forrige gang at jeg skulle løpe min. 2 g/uke i 8 uker. Klarte det nesten, men sykdom og en bortehelg ødela i innspurten. Siden en nå går inn i en mørkere årstid og jeg bare kan trene om kvelden i ukedagene, har jeg satt meg en mål om å jogge min. 1g/uken i 10 uker for å legge litt press på meg selv.

Jeg har som mål 2 løpeturer i uka + 1 styrketreningsøkt, men vi får se utover vinteren. Kanskje blir en løpeøkt mer realistisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du verden, her går det raskt framover!

Et skadeforebyggende tips: Hvis du av og til jogger så ofte som hver dag eller til og med to ganger på en dag, så pass på at skoene får tid til å tørke ordentlig før ny tur. Sko trenger faktisk restituasjon og hvile akkurat som menneskene, og dempingen blir fort nedslitt hvis du ikke husker på dette. Det beste er å ha to par sko å alternere mellom, men det går også bra å sette dem på varmt gulv, ute i sola eller bruke sånne elektriske skotørkere som du stikker nedi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, her går det raskt framover!

Et skadeforebyggende tips: Hvis du av og til jogger så ofte som hver dag eller til og med to ganger på en dag, så pass på at skoene får tid til å tørke ordentlig før ny tur. Sko trenger faktisk restituasjon og hvile akkurat som menneskene, og dempingen blir fort nedslitt hvis du ikke husker på dette. Det beste er å ha to par sko å alternere mellom, men det går også bra å sette dem på varmt gulv, ute i sola eller bruke sånne elektriske skotørkere som du stikker nedi.

Det er sjelden det blir hver dag og det har vært kun en gang det var to ganger på en dag. :o) Men takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...