Gjest Halsfett Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Finnes der metoder for å trimme bort fettansamlinger på halsen? Jeg er en relativt slank mann på 58 år men har i mange år vært "plaget" med disse ansamlingene. Jeg vet at det går å fettsuge men kunne godt tenkt meg å prøve andre metoder først. Jeg har så langt ikke sett noe treningstilbud som dekker halsregionen annet enn å vri på hodet og det "brenner" vel neppe fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er ikke mulig å punktslanke seg, dessverre. Trening hjelper for å forbrenne fett generelt, men ikke for å forbrenne fett på ett spesifikt område på kroppen. Hvis du går ned noen kg i vekt, vil nok halsen også bli litt slankere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg tror du har rett. Bortsett fra at man er generelt veltrent har ikke sett at noe spesifikk trening virker inn på fett og hudfolder på halsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.