Gå til innhold

Halsfett

Gjest Halsfett

Anbefalte innlegg

Gjest Halsfett

Finnes der metoder for å trimme bort fettansamlinger på halsen? Jeg er en relativt slank mann på 58 år men har i mange år vært "plaget" med disse ansamlingene. Jeg vet at det går å fettsuge men kunne godt tenkt meg å prøve andre metoder først. Jeg har så langt ikke sett noe treningstilbud som dekker halsregionen annet enn å vri på hodet og det "brenner" vel neppe fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke mulig å punktslanke seg, dessverre. Trening hjelper for å forbrenne fett generelt, men ikke for å forbrenne fett på ett spesifikt område på kroppen. Hvis du går ned noen kg i vekt, vil nok halsen også bli litt slankere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Jeg tror du har rett. Bortsett fra at man er generelt veltrent har ikke sett at noe spesifikk trening virker inn på fett og hudfolder på halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...