estin Skrevet 2. juni 2001 Del Skrevet 2. juni 2001 har tidligere sendt inn spørsmål om uteblitt menstruasjon og oppblåst, stinn følelse i magen. Har nå vært til spes. i gynokologi, han satte meg på p-piller for å få tilbake menstruasjon. Han tok blodprøver av meg , det var ikke noe galt med hormonene mine. Men.. det har ikke hjulpet på de andre problemene mine. Jeg har fått mange kviser, kroppen min eser ut og er dvask og magen min er spent og hard å ta på. Har ofte løs avføring. Har trent i et år nå min. 2 ganger i uka. Pendler, så annenhver uke jobber jeg 15 timers dager. Dette medfører at uken jeg jobber spiser jeg veldig regelmessig, men får ikke trent. Uken jeg har fri blir det mindre regelmesige måltider, men mye trening. Skriver opp det jeg spiser hver dag, det går i sunn mat med mye grønnsaker. Tar proteintilskudd etter trening og har brukt cla i en måned. Det jeg lurer på er hvorfor jeg ikke går ned i livvidde, trener kickboxing, noe som burde få opp forbrenningen. Kan jeg bestille time hos ernæringsfys. for slike ting og har du event. noen forslag til klinikker i Oslo? Håper på et svar som kan hjelpe meg... på forhånd takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 4. juni 2001 Del Skrevet 4. juni 2001 Hei estin Du kan få hjelp av ernæringsfysiolog til denne type problemer. Undersøk hos ulike private legesentre om de har ansatt ernæringsfysiolog. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.