Gå til innhold

Vondt i ryggen og svømming?

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Jeg er så stolt av meg selv!!!! Svømte 1500 meter i kveld - jeg som ikke har svømt ordentlig siden før jeg fikk barn, dvs for over 8 år siden, kanskje 9 år siden!

Brukte ca 42 minutter på det. Ikke så dårlig det vel?

Klarte ikke å holde så høyt tempo, men svømte jevnt hele tiden :-)

1500 meter?! Jeg blir stiv og støl og utslitt bare av å høre om det! Jeg er kjempeimponert!!!!! :o))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1500 meter?! Jeg blir stiv og støl og utslitt bare av å høre om det! Jeg er kjempeimponert!!!!! :o))))

*gliiiiiser*

Det var faktisk kjempedeilig :-)

Og etterpå satte jeg meg på en benk på bystranda og så utover sjøen. Blikk stille, bare fyret blinket der ute..... Gikk meg en liten tur langs sjøen før jeg tok bussen hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvor Lauvstad, helse- og treningsterapeut

*gliiiiiser*

Det var faktisk kjempedeilig :-)

Og etterpå satte jeg meg på en benk på bystranda og så utover sjøen. Blikk stille, bare fyret blinket der ute..... Gikk meg en liten tur langs sjøen før jeg tok bussen hjem.

Bra jobba med svømminga!

Keep up the good work og ta deg gjerne en gåtur også. det er vanligvis ganske bra for ryggen. Du roterer ryggen når du går (og jogger) og det er viktig for god rygghelse. har du vondt i ryggen så er det trolig lurest å gå. joggingen belaster noe mer siden du får "slagene" fra bakken i større grad ved jogging enn ved gange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba med svømminga!

Keep up the good work og ta deg gjerne en gåtur også. det er vanligvis ganske bra for ryggen. Du roterer ryggen når du går (og jogger) og det er viktig for god rygghelse. har du vondt i ryggen så er det trolig lurest å gå. joggingen belaster noe mer siden du får "slagene" fra bakken i større grad ved jogging enn ved gange.

Takk for svar!

Ja - den svømmeturen gjorde godt på tirsdag. Har vært ute og gått småturer i fjellet torsdag og fredag + prøvd å øre meg normalt og leke mye med ungene nå i høstferien. Føler at ryggen omtrent er tilbake til normaltilstand.

I morgen tenkte jeg å prøve til med en time Friskis og svettis igjen - hvis bare den hersens forkjølelsen blir litt bedre (er mye bedre i dag enn i går).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...