Gå til innhold

Selvskryt

Orio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns du har vært flink!:-) Stå på! Etterhvert blir det kanskje helt enkelt å gjøre det også:-)

"Helt enkelt" å gjøre det høres voldsomt ut. Men jeg håper å få angsten ned på et levelig nivå, først sammen med noen, deretter når jeg går alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Noen som kan tvile på at jeg har vært flink? Vel, jeg har jo en forferdelig fyr som fyker rundt i kroppen og forteller meg hvorfor alt jeg får til er verdiløst. Men nå klarte jeg å kneble han lenge nok til å skryte her på dol.

Han skal du drite i! ;o) Gi ham en rett høyre og hopp på ham så han virkelig blir liiiiten og svak og spark ham ut med et realt, velrettet spark bak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Men så får jeg forferdelig dårlig samvittighet for å ha løyet. (Eller kan det være den j****** jeg har inni meg som stikker hodet frem?) Det er derfor det har tatt litt tid før jeg så på svarene jeg har fått. Ventet meg en masse kjeft, "er det noe å skryte av", "mange som gjør mye mer enn det uten å skryte".

Hittil har det heldigvis vært positive tilbakemeldinger. :- )

Er det ikke bare du sjøl som er for kritisk/hard mot deg selv..?

Kjenner til den følelsen der sjøl! :-)

Jeg synes du har vært kjempeflink og du har god grunn til å være stolt av deg selv.

*Heier på Orio* (Skulle gjerne blitt med deg jeg!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Dette var da inspirerende lesning :)

Så flink du har vært! Og jeg tror din indre stemme er din aller værste fiende.

Som du ser er det ingen andre her som undervurderer innsatsen din.

Jeg var syk og sengeliggende i mange år og har også en angstlidelse. Jeg begynte med og gå inne. Frem og tilbake, frem og tilbake. Ufattelig kjedelig i starten, men plutselig umulig og klare seg uten :)

Jeg vet ikke hvordan du bor, men har du mulighet, beveg deg gjerne en del inne på de dagene du ikke makter og komme ut :) Da reagerer kroppen med og ville mer, du blir tryggere, får bedre balanse, sunt for blodomløp/hjerte og ikke minst mestringsfølelse (selv om du ønsker og mestre mer).

Bare et forslag for en mindre passiv hverdag, hvis du ikke allerede gjør det da :)

Fantastisk hva du har klart, og utrolig deilig og se hvordan det helt klart har påvirket deg positivt.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...