Gjest oppgitt over mor's spise vaner Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 hei, min mor har slutte helt og spise, hun har alltid vært overvektig så lenge som jeg kan huske, tippe hun veier rundt om 140kg nå får tiden, men det begynner og bli over 3 månder siden sist hun spiste, hun drikker mye vann på flaske og spiser vitaminer, hun nekter selv på at dette er skadelig får hennes generelle helse, vet ikke helt hvor jeg kan gå med dette har prøvd og overbevise henne om at hun bør spise noe men jeg vet alt får lite om hvilke effekter dette kan få på hennes helse og derfor søker jeg råd hær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hun kommer sannsynligvis til å falle sammen av feilernæring/underernæring før eller siden. Tragisk når voksne folk ikke skjønner bedre og ødelegger seg selv på den måten. Så lenge hun selv ikke vil ha hjelp og virkelig tror at dette er måten å takle overvekten sin på så hjelper det sannsynligvis lite hva du sier. Jeg vil tro at hun innerst inne utmerket godt vet at det hun gjør er farlig, men at hun ikke klarer å komme seg ut av det hun har rotet seg inn i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vet du om mor spiser i smug når du/dere ikke er hjemme? Rilby å følge henne til dokter eller annen person som kan hjelpe henne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.