flowy Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det var en sånn tynn og lett jakke som ikke tar noe plass jeg var på jakt etter, men denne er ikke helt topp til løping nei. Må vel se meg om etter noe annet. http://www.iform.nu/Crosslink.jsp?d=165&a=571 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg tror at bladet IFORM har den jakka som Babette snakker som velkomstpremie. Jeg fikk tre nummer av bladet og en slik jakke for 99 kr. Jeg abonnerer alt på Iform, men kanskje de selger den også? Må sjekkes... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg abonnerer alt på Iform, men kanskje de selger den også? Må sjekkes... Du får bestille et abonnement til din kjære på hans adresse. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Du får bestille et abonnement til din kjære på hans adresse. :-) *Flirer* Nei, det får holde med ett abonnement i familien gitt. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvyM Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 *Flirer* Nei, det får holde med ett abonnement i familien gitt. ) Enkelt - bare si opp ditt og la han begynne... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Enkelt - bare si opp ditt og la han begynne... *Ler* Nei, jeg vil ha det hjem i postkassen min, han er jo borte 14 dager i slengen og jeg gidder ikke kjøre 40 min for å hente posten... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.