Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja har både bestilt derfra og prøvd det ut. Billig og veldig greit. Man trenger ikke bekymre seg for at noe skal bli stoppet i tollen, da MT2TAN har distrubitører innenfor norges grenser Så alt kommer dit det skal. Vær bare obs på at det ikke kommer merket og at man må blande ut pulveret selv. 2ml sterilt vann på 10 mg melanotan. Etter utblanding er det veldig viktig at man fyller opp alt i sprøytene, og legger de i frysa. Dette fordi det sterile vannet har da vært i kontakt m luft og vil etter få dager utvikle bakterier, som i hverstefall vil føre til alvorlige infeksjoner. Bare å ta opp sprøyta når man står opp om morgenen. Og etter at man har pusset tennene er det bare å sette den i flesket:) Fungerer veldig bra. Kvalme og rødme gir seg etter 1-3 virkedager. Etter det merket ikke jeg noe av det. Noe som bør sies er at de første to dagene sto jernet i været i ca 10-14 timer. Så ha ei eller eventuelt en hann.m god sexlyst i nærheten...he he

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei.

Er en desperat jente på 34 som leter meg gal etter en "nordisk" side på nettet som selger MELANOTAN. Har både hørt og sett mange positive resulteater på dette. Er det også noen som har nøyaktig blandings forhold på dette???

Trenger svar SNAREST :0))))))))

Skrevet

Hei.

Er en desperat jente på 34 som leter meg gal etter en "nordisk" side på nettet som selger MELANOTAN. Har både hørt og sett mange positive resulteater på dette. Er det også noen som har nøyaktig blandings forhold på dette???

Trenger svar SNAREST :0))))))))

Du kan kontakte meg på [email protected] Så har jeg sikkert svarene du ønsker..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...