Gjest er jeg dum? Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dette er tabletter som inneholder efedrin. Når jeg spiser disse får jeg hjertebank og kaldsvette. De minsker matlysten da. Jeg kjøper de i Sverige. Trenger bare å gå ned 4kg. Ville du spist de? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Aldri. Hva gjør du når du har gått ned 4 kg ved hjelp av disse tablettene da? Kutter dem ut og går opp 6 kg? Det er faktisk ikke vanskelig å gå ned 4 kg på en normal og sunn måte. Har nettopp gjort det selv, men det krever egeninnsats, vilje og litt treningsinnsats. Vet du forresten av efedrin står på dopinglista? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Aldri i verden. Fire kilo er heller ikke så mye, det er mange små ting som vil ha like bra, om ikke bedre effekt. Uten risiko og et sunnere liv som eneste bivirkning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stackgirl Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har tatt stack flere ganger, både med og uten efedrin. Ikke gidd, for det første føler man seg ikke bra i det hele tatt, ble svimmel, skjelven, og uggen. Du går kanskje ned i vekt, men med en gang pillene tar slutt går man opp igjen. Dessuten er de dyre, vanskelige å få tak i, og farlige for kroppen din. Nå har jeg begynt på sacred heart diet. Det funker like bra hvis du bare skal ned fire kg og driter i at man egentlig bør legge om livsstilen for å få et varig vekttap 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.