Gå til innhold

Jeg Vil Slutte!!!!!!


Nedia

Anbefalte innlegg

Akkuratt nå befinner jeg meg i et svart hull. Jeg er bare så utrolig sint... sint på atl og alle, men kanskje mest på meg selv. Vil forresten slutte hos psykolog!!!!!! Jeg får absolutt ikke så veldig mye ut av det, det gjør alt bare verre. Orker ikke grave i ting som jeg helst bare vil glemme. Dessuten så klarer jeg ikke å være 100% ærlig med psykologen, og det fører jo til at jeg føler at hun ikke forstår meg. Ergo: MIN EGEN FEIL. Jeg synes noen andre, som kanskje er litt mer motivert for å få hjelp for sine problemer heller burde hatt mine timer. For jeg kommer jo ikke videre uansett!!!!!

HELVETE, HELVETE, HELVETE, jeg gidder rett og slett ikke mere. Nå vil jeg klare ting på egenhånd. Til mitt eget, og alle andres beste. Jeg vil ikke være til bry mer, vil ikke være meg. Åhhh, hvorfor er jeg så håpløs.

sint og lei hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Kjære Nedia ! Du er like mye verd dine timer hos psykolog som enhver annen. Din psykolog skjønner nok at du ikke forteller hele sannheten . Det er du ikke alene om og spesielt mange som sliter med en spiseforstyrrelse har nettopp vansker med å snakke om seg selv, sine tanker og følelser. Det er ofte vanskelig også overfor seg selv å klare å se, vil se, innrømme hvordan en har det. Det er gjennom terapi og samtaler med din psykolog at du kan lære å sette ord på alt det du sliter med. Prøv å fortsette der du nå har begynt på veien til noe bedre !

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...