Gå til innhold

hun som synger i skal vi danse

Anbefalte innlegg

Gjest hakkenomeråsisnart
Skrevet

''Syns dette har blitt en dum debatt. Julie, som sang fram til all kritikken kom, gjorde sitt beste. ''

Hvis det beste ikke er godt nok, så er det naturlig at man sier fra, hva enten det gjelder TV-underholdning eller andre næringsdrivende, eller ofr den saks skyld politikk!

Enig med deg i det, men det blir litt ensporet når hun får skylden for all den dårlige syngingen. Syns de to som sang sist, absolutt tok kaka:-)

Skrevet

I det hele tatt.

Og Esben Esther klorer seg fast. Hin må få ufattelig mange seerstemmer.

Jeg blir ikke klok på Esben Ester. Men det er vel ikke meningen heller. Må hin (er det hin selv som har funnet på ordet hin?) på død og liv være både mann og kvinne på en gang, kan ikke hin være enten eller?

Skrevet

Jeg blir ikke klok på Esben Ester. Men det er vel ikke meningen heller. Må hin (er det hin selv som har funnet på ordet hin?) på død og liv være både mann og kvinne på en gang, kan ikke hin være enten eller?

Jeg har ikke sett hin være ordentlig mann på flere år. Synes hin siger mer og mer mot en ren Esther. Og sånn sett hadde det vært mye bedre om hin hadde mannlig dansepartner og gikk inn for å fremstå som kvinne. Sånn det er, ser det bare latterlig og outrert ut, synes jeg. Hin hopper rundt som et utmaiet og tilgjort intetkjønn.

Skrevet

Jeg har ikke sett hin være ordentlig mann på flere år. Synes hin siger mer og mer mot en ren Esther. Og sånn sett hadde det vært mye bedre om hin hadde mannlig dansepartner og gikk inn for å fremstå som kvinne. Sånn det er, ser det bare latterlig og outrert ut, synes jeg. Hin hopper rundt som et utmaiet og tilgjort intetkjønn.

''Jeg har ikke sett hin være ordentlig mann på flere år. Synes hin siger mer og mer mot en ren Esther.''

Dette ble fremhevet som konas største frykt i deokufilmen om han. Greit nok å transe _litt_, men hun var redd for at Esther skulle 'ta over' for mye i forhold til Espen.

''Og sånn sett hadde det vært mye bedre om hin hadde mannlig dansepartner og gikk inn for å fremstå som kvinne. Sånn det er, ser det bare latterlig og outrert ut, synes jeg. Hin hopper rundt som et utmaiet og tilgjort intetkjønn.''

Heeeelt enig!! (Ut fra det lille jeg har sett - har bare fått fulgt med flekkvis i høst...)

Skrevet

Jeg har ikke sett på i år, men så litt i fjor - og det var i alle fall helt grusomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...