Gå til innhold

Laangt over streken på Livssyn


Livia

Anbefalte innlegg

Webmaster, kan du ta en titt på tråden "Hva gir troen på Gud deg?"

Vi har det riktignok temmelig hett til tider på dette forumet, men nå ble det for grelt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ingenting som har skapt mere krig og ufred her i verden enn nettopp religion og livssyn. Så at det går ganske hett for seg og debattantene mister gangsynet en smule på det forumet, er vel bare å forvente og fullstendig naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingenting som har skapt mere krig og ufred her i verden enn nettopp religion og livssyn. Så at det går ganske hett for seg og debattantene mister gangsynet en smule på det forumet, er vel bare å forvente og fullstendig naturlig.

Vel, men jacob skrev hverken om krig, ufred, religon eller livssyn.

Jeg er en ivrig debattant på livssyn, men hvis dette ikke er å gå over streken, ja da holder det for meg. Jeg tåler både en smekk eller fler og det gjør nok hun som ble "utsatt" for jacobs innlegg også.

Men skal dette være standarden for innlegg, da er det ikke et debattforum lenger, men et søppelforum.

Synes du virkelig det er greit med innlegg på det nivået?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men jacob skrev hverken om krig, ufred, religon eller livssyn.

Jeg er en ivrig debattant på livssyn, men hvis dette ikke er å gå over streken, ja da holder det for meg. Jeg tåler både en smekk eller fler og det gjør nok hun som ble "utsatt" for jacobs innlegg også.

Men skal dette være standarden for innlegg, da er det ikke et debattforum lenger, men et søppelforum.

Synes du virkelig det er greit med innlegg på det nivået?

Er forsåvidt enig med deg. Jeg så Jacobs innlegg som du sikter til, og er enig i at det var vel et slag under beltestedet. Men jeg ble ikke direkte sjokkert heller da...Synes ikke det gjorde så mye. Men tråden kunne jo lett utviklet seg til en skikkelig grisedebatt som ikke hørte til saken i det hele tatt, kanskje.

Jeg TROR han * he-he * forsøkte å få flettene til den dama å reise seg i sjokk....:o) Hun virker jo rimelig urokkelig og det hadde vel vært en sann fryd å få henne svarskyldig eller noe hun ikke kan flette Gud inn i, tenker jeg..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass må tåles mellom to profilerte kjeftauser. Litt gnister og usakligheter er ønskelig.

Jeg fastholder at jacobs innlegg var et godt avbalansert lyskespark - faktisk av bra klasse.

Her fremstår du som et prippent fruentimmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass må tåles mellom to profilerte kjeftauser. Litt gnister og usakligheter er ønskelig.

Jeg fastholder at jacobs innlegg var et godt avbalansert lyskespark - faktisk av bra klasse.

Her fremstår du som et prippent fruentimmer.

Ja, jeg er helt enig at litt gnister og usakligheter er ønskelig.

Men jeg er ikke enig i at jacob sitt innlegg kom inn under ovennenvte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nosferatu

Såpass må tåles mellom to profilerte kjeftauser. Litt gnister og usakligheter er ønskelig.

Jeg fastholder at jacobs innlegg var et godt avbalansert lyskespark - faktisk av bra klasse.

Her fremstår du som et prippent fruentimmer.

Innlegget til Jakob var bra, og det er synd at det ble slettet. Mine råbra innlegg ble også slettet, selv om de var utrolig gøyale :(

Tråden ser helt rar ut nå gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...