Gå til innhold

Har du et godt råd for hjertebank om natten?

Anbefalte innlegg

Gjest hjertet løper løpsk
Skrevet

Er plaget med hjertebank når jeg skal sove. Det utarter seg slik at når jeg sovner våkner jeg av hjertebank. Dette er ubehagelig. Det er ikke slik hver natt, merker det spesielt hvis jeg er stresset. Har fått utredning av dette, og legen på sykehuset sa at det feilte meg ingenting. fastlegen min har imidlertid gitt meg SeloZok i en liten dose som jeg kan prøve. Har egentlig ikke lyst å bruke medisiner. Finnes det andre måter å få bukt med denne hjertebanken? kunne godt tenke meg å prøve noe alternativt til istedet for å måtte begynne på medisiner. Av SeloZok så jeg at bivirkninger som kalde hender og føtter kunne forekomme, samt søvnproblem. Det ønsker jeg ikke mer av enn jeg har.

Skrevet

Jeg går ut fra det er ekstraslag du er plaget med. Det er vanlig at de øker i styrke når man er stresset og skal slappe. Jeg anbefale at du prøver et tilskudd med 400 mg bio-magnesium daglig. Det skal hjelpe mot slike problemer, og fås kjøpt i helsekostforretninger, eller på nettet. F.eks. her:

www.buyhelse.no

Det kan ta 3-4 uker før du merker bedring. Verdt et forsøk :-)

Skrevet

Jeg går ut fra det er ekstraslag du er plaget med. Det er vanlig at de øker i styrke når man er stresset og skal slappe. Jeg anbefale at du prøver et tilskudd med 400 mg bio-magnesium daglig. Det skal hjelpe mot slike problemer, og fås kjøpt i helsekostforretninger, eller på nettet. F.eks. her:

www.buyhelse.no

Det kan ta 3-4 uker før du merker bedring. Verdt et forsøk :-)

Ja det er ekstraslag det dreier seg om. Tusen takk for tipset. Drar til butikken og kjøper Magnesium og håper det kan hjelpe meg.

Skrevet

Ja det er ekstraslag det dreier seg om. Tusen takk for tipset. Drar til butikken og kjøper Magnesium og håper det kan hjelpe meg.

Jeg er selv plaget med ekstraslag i perioder. Og har tatt magnesium den siste uka, og har blitt mye bedre. Men pass på at det er bio-magnesium du kjøper, for dette tas lettere opp i kroppen. Til og med leger går gode for at magnesium hjelper mot ekstraslag.

Lykke til, og husk at ekstraslag ikke er farlig. Bare ubehagelig :-)

Skrevet

Jeg er selv plaget med ekstraslag i perioder. Og har tatt magnesium den siste uka, og har blitt mye bedre. Men pass på at det er bio-magnesium du kjøper, for dette tas lettere opp i kroppen. Til og med leger går gode for at magnesium hjelper mot ekstraslag.

Lykke til, og husk at ekstraslag ikke er farlig. Bare ubehagelig :-)

Takker igjen. Rart at ikke legen min ga meg dette enkle tipset. Var jo tilsammen hos tre leger uten at noen nevnte dette. Blir spennende å se. Spiser du magnesium i perioder eller må de brukes hele tiden?

Skrevet

Takker igjen. Rart at ikke legen min ga meg dette enkle tipset. Var jo tilsammen hos tre leger uten at noen nevnte dette. Blir spennende å se. Spiser du magnesium i perioder eller må de brukes hele tiden?

Ja, de legene, de legene..de kan jo være arrogante noen av dem, og overse de enkleste løsninger. Hvis du søker på nettet på "ekstraslag/magnesium" så vil du se leger på "lommelegen" bl.a. anbefaler dette. Det er visst fort gjort å få magnesiummangel, og det kan ikke påvises gjennom blodprøver. Og det er helt ufarlig å ta. Overdose av magnesium kan bare føre til løs mage, men det er jo ingen krise:-)

Jeg tar magnesium i perioder hvor ekstraslagene er plagsomme. Men så glemmer jeg det når jeg blir bedre. Hadde sikkert vært lurt å ta det regelmessig. I hvert fall 1 tablett om dagen. 400 mg er jo 2 tabletter.

Skrevet

Ta 350-400 mg Magnesium sammen med kveldsmaten. Mange vil da merke bedring etter 3-4 uker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...