Gjest Sharline Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Heisann! Jeg er en jente på 21 år.Jeg har slitt med anoreksia siden jeg var 11-12 år.Siden jeg er begynt å bli voksen nå så ser jeg annerledes på visseting..å er mer fornuftig,så spiser,men enda veldiglite til tider..kan også sulte meg lit enda. Har gått ned noen kilo i det siste.Spiser sunn mat når jeg spiser.Ver ikke om du er rette personen å spørre,men prøver.Jeg lurer påomalle disse årene med spiseforstyrrelser å sult å mangler på alt av vitaminer å det kroppen trenger,opp å ned i vekt. Men holdt den stabilt nede lenge..Lurer på om dette kan ødlegge for garviditeten?Jeg går ikke på p-piller nå..har samboer,jevnlig sex.Bruker ikke no form for prevansjon,Men vi håper alltid av i "svingene" men sysn alikevel det er merkelig at jeg ikke har blitt det..på en måte...har det noe å si? Kan jeg være steril...Hilsen sliten jente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærebrus875 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Mangler på vitaminer og mineraler har blitt satt i sammenheng med barn som blir født med mangler/sykdommer... så prøv å spis massevis av frukt grønnsaker og fisk, helst også melk og kjøtt også, slik at du får i deg det. Og du, hoppe av i svingen er IKKE bra, fatter ikke hvorfor skolene aldri har lært folk dette. Det kommer lystdråper utav mannen før han kommer, noe han ikke merker, noe ikke alle menn har,ikke alle har heller sæd i disse dråpene... men ER det sæd i dem..da får du et problem. Bare så du det det. Det jo ofte ta litt tid å mens osv i rett rytme igjen etter spiseforstyrrelser, du har fått den igjen? Regelmessig? Uansett så kommer mens før eggløsning så det kan ennå ta litt tid å få alt på plass. Du kan sikkert ta en legeundersøkelse om alt står bra til "der nede", sikkert også finne ut om du faktisk har eggsløsning. Ta også blodprøver og sjekk vitaminer og mineraler, slik at du kan fylle på med det du trenger mest Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Mangler på vitaminer og mineraler har blitt satt i sammenheng med barn som blir født med mangler/sykdommer... så prøv å spis massevis av frukt grønnsaker og fisk, helst også melk og kjøtt også, slik at du får i deg det. Og du, hoppe av i svingen er IKKE bra, fatter ikke hvorfor skolene aldri har lært folk dette. Det kommer lystdråper utav mannen før han kommer, noe han ikke merker, noe ikke alle menn har,ikke alle har heller sæd i disse dråpene... men ER det sæd i dem..da får du et problem. Bare så du det det. Det jo ofte ta litt tid å mens osv i rett rytme igjen etter spiseforstyrrelser, du har fått den igjen? Regelmessig? Uansett så kommer mens før eggløsning så det kan ennå ta litt tid å få alt på plass. Du kan sikkert ta en legeundersøkelse om alt står bra til "der nede", sikkert også finne ut om du faktisk har eggsløsning. Ta også blodprøver og sjekk vitaminer og mineraler, slik at du kan fylle på med det du trenger mest Lykke til ''Uansett så kommer mens før eggløsning så det kan ennå ta litt tid å få alt på plass'' Ndeida. Eggløsning kommer _før_ mens. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest whynot Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei Du er nok ikke steril, men kan nok ha en del ubalanser i kroppen, både hormonelt og med tanke på mangler av vitaminer og mineraler etc. Det tar tid og få disse tingene normalisert igjen etter det du har utsatt og fremdeles til tider, ut i fra hva du skriver, utsetter kroppen din for. Jeg ville sjekket dette med en del blodprøver og latt en eventuell graviditet ligge til kroppen igjen er normalisert og ikke minst at du vet at du har god kontroll på din spiseforstyrrelse 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykke til Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Søk veiledning og råd. Jeg kjenner en jente som var som deg, og hun fikk et barn som antagelig ble født for tidlig p.g.a. at moren spiste så lite og barnet fikk også hjertefeil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.