Lillemus Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Dette var gøy - jeg fant igjen et skjema jeg hadde laget meg i fjor høst hvor jeg hadde plottet inn vitale mål og nå måtte jeg jo bare ta frem målebåndet og sammenligne. ) Jeg veier nesten 5 kg mindre nå og er adskillig fastere i fisken og jeg har blitt tildels _mye_ smalere her og der, bare se: Overarm - 3,5 cm Midje - 11 cm!!!! Mage - 8 cm! Hofter/rumpe - 7 cm Lår - 3 cm Legger - 2 cm Og min bmi har gått ned fra 26 til 23,8! Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne, dette var moro gitt! Så frem med målebåndet og lag en liten fil i word eller noe dere også - og sammenlign om et par mnd! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja, er ikke dette motiverende? Da jeg gikk på Grete Roede kurs, målte vi oss en gang i uka. Etter 16 uker på kurs, hadde jeg "skrumpet inn" over 100 cm fordelt på hele kropppen................. Så ja, jeg er enig med deg. Dessuten har du vært kjempeflink! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja, er ikke dette motiverende? Da jeg gikk på Grete Roede kurs, målte vi oss en gang i uka. Etter 16 uker på kurs, hadde jeg "skrumpet inn" over 100 cm fordelt på hele kropppen................. Så ja, jeg er enig med deg. Dessuten har du vært kjempeflink! Jeg er nesten sjokkskadet her jeg sitter, merker jo godt at buksene har blitt videre og sånt, men at det skulle være så mye hadde jeg aldri drømt om! Men jeg kommer jo ikke i nærheten av dine over 100 cm tilsammen da! Du var kjempeflink! *Klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er nesten sjokkskadet her jeg sitter, merker jo godt at buksene har blitt videre og sånt, men at det skulle være så mye hadde jeg aldri drømt om! Men jeg kommer jo ikke i nærheten av dine over 100 cm tilsammen da! Du var kjempeflink! *Klem* ''Jeg er nesten sjokkskadet her jeg sitter, merker jo godt at buksene har blitt videre og sånt, men at det skulle være så mye hadde jeg aldri drømt om!'' Der ser du! :-) Gleder meg på din vegne! *Klem tilbake* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det var da voldsomt sånn forskjell! Kanksje jeg også skulle tatt frem målbåndet? Men er det ike litt vanskelig å måle? Du strammer ingenting, bare legger målbåndet løst inntil huden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Det var da voldsomt sånn forskjell! Kanksje jeg også skulle tatt frem målbåndet? Men er det ike litt vanskelig å måle? Du strammer ingenting, bare legger målbåndet løst inntil huden? Har ikke strammet noe, i alle fall ikke denne gangen. ) Jeg holdt på å ramle av stolen selv - hadde aldri trodd det skulle være så voldsomt! Men skikkelig gøy og motiverende da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Skikkelig imponert jeg:-) Gratulerer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 GRATULERER! :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.