Gå til innhold

Bruk målebåndet jenter!

Lillemus

Anbefalte innlegg

Dette var gøy - jeg fant igjen et skjema jeg hadde laget meg i fjor høst hvor jeg hadde plottet inn vitale mål og nå måtte jeg jo bare ta frem målebåndet og sammenligne. :o)

Jeg veier nesten 5 kg mindre nå og er adskillig fastere i fisken og jeg har blitt tildels _mye_ smalere her og der, bare se:

Overarm - 3,5 cm

Midje - 11 cm!!!!

Mage - 8 cm!

Hofter/rumpe - 7 cm

Lår - 3 cm

Legger - 2 cm

Og min bmi har gått ned fra 26 til 23,8!

Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne, dette var moro gitt! Så frem med målebåndet og lag en liten fil i word eller noe dere også - og sammenlign om et par mnd! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Ja, er ikke dette motiverende?

Da jeg gikk på Grete Roede kurs, målte vi oss en gang i uka.

Etter 16 uker på kurs, hadde jeg "skrumpet inn" over 100 cm fordelt på hele kropppen.................

Så ja, jeg er enig med deg.

Dessuten har du vært kjempeflink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ikke dette motiverende?

Da jeg gikk på Grete Roede kurs, målte vi oss en gang i uka.

Etter 16 uker på kurs, hadde jeg "skrumpet inn" over 100 cm fordelt på hele kropppen.................

Så ja, jeg er enig med deg.

Dessuten har du vært kjempeflink!

Jeg er nesten sjokkskadet her jeg sitter, merker jo godt at buksene har blitt videre og sånt, men at det skulle være så mye hadde jeg aldri drømt om!

Men jeg kommer jo ikke i nærheten av dine over 100 cm tilsammen da! Du var kjempeflink! *Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Jeg er nesten sjokkskadet her jeg sitter, merker jo godt at buksene har blitt videre og sånt, men at det skulle være så mye hadde jeg aldri drømt om!

Men jeg kommer jo ikke i nærheten av dine over 100 cm tilsammen da! Du var kjempeflink! *Klem*

''Jeg er nesten sjokkskadet her jeg sitter, merker jo godt at buksene har blitt videre og sånt, men at det skulle være så mye hadde jeg aldri drømt om!''

Der ser du! :-) Gleder meg på din vegne!

*Klem tilbake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt sånn forskjell!

Kanksje jeg også skulle tatt frem målbåndet? Men er det ike litt vanskelig å måle? Du strammer ingenting, bare legger målbåndet løst inntil huden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt sånn forskjell!

Kanksje jeg også skulle tatt frem målbåndet? Men er det ike litt vanskelig å måle? Du strammer ingenting, bare legger målbåndet løst inntil huden?

Har ikke strammet noe, i alle fall ikke denne gangen. :o) Jeg holdt på å ramle av stolen selv - hadde aldri trodd det skulle være så voldsomt! Men skikkelig gøy og motiverende da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...