Lotte :o) Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Jepp, jula nærmer seg (OMG, det er bare 78 dager igjen! ;o), og spørsmålet har allerede dukket opp. Jeg har ikke tenkt på det ennå. Hva ønsker DU deg? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Klær/sko, kanskje en sykkel eller ett besøk hos tannlegen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Softshelljakke Ny og bedre linse til kameraet mitt Vaskehjelp... 0 Siter
soleil Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Støvletter, vinterjakke, klær og kanskje bilstereo. 0 Siter
Gjest Blåbærpiken Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg vil ha.....BARE nye klær. (Hvis det er snakk om 5000 kr!) *sukk* Fornuftig sett....tv benk, og boksåpner. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Ny seng, ikke madrass eller bunn for det har jeg. Og nye støvletter som er varme og som ser bra ut også. Og nye briller for jeg har mistet de kule brillene mine Jada, jeg kjøper julepresangene mine sjøl så det er bare å velge ;o) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Nye fjellsko og nye treningssko. Nye madrasser - men det koster mer enn 5000 kr.... Sydentur - men det koster også mer enn 5000, i alle fall hvis jeg skal ha med meg familien..... 0 Siter
birdie Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Objektiver til kameraet Espressomaskin PDA/fancy mobil Skinnjakke Støvletter 0 Siter
frosken Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Ryggsekk med godt hoftebelte til dagsturer Treningstøy Fjellski og -støvler 0 Siter
Gjest ingenting som koster penger Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg greier ikke å ønske meg noe som koster penger. Jeg kunne sikkert ramse opp en del som jeg ikke har råd til og noe annet som jeg har råd til og kommer til å kjøpe uansett jul eller ikke. Ingen gir meg dyre julegaver, men jeg får ofte oppmerksomhet. Jeg har et inderlig ønske dypt inne i min sjel som jeg ikke vil brette ut på internett. Tror jeg skal fokusere på det i stedet. 0 Siter
cathlin Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 lap-top, symaskin, digitalt speilrefleks 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg bor i Spania, saa mitt onske var aa dra til Norge aa feire jul sammen med familien og venner, og det skal vi:-) Ellers onsker jeg meg en foodprosessor og en ny laptop, men det kjoper vi oss selv tenker jeg....Det er jo dyrt! ellers blir jeg glad for alt jeg faar egentlig, trenger ikke aa koste noe saerlig. Er glad i alt av smykker og dill-dall, som man faar kjopt paa hennes&Mauritz:-) 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 JEg har alltid sagt snille barn :-) Vel - jeg har ikke peiling egentlig. Synes alltid dette er så vanskelig, for jeg mener jeg har alt jeg trenger. Tror jeg skal invistere i et digitalkamera, hvis jeg likevel må svare. 0 Siter
Sofline Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Speilreflekskamera og videokamera står på ønskelisten min for tiden. Jeg må nok selv kjøpe det... 0 Siter
kaffepiken Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Ny sofa, men det koster mye mer enn 5000,- Hvis jeg skal velge noe annet må det bli et nytt digitalkamera. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.