Gå til innhold

Materielt: Hva ønsker du deg, 0-5000 kr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, jula nærmer seg (OMG, det er bare 78 dager igjen! ;o), og spørsmålet har allerede dukket opp. Jeg har ikke tenkt på det ennå. Hva ønsker DU deg?

Skrevet

Klær/sko, kanskje en sykkel eller ett besøk hos tannlegen. :)

Skrevet

Softshelljakke

Ny og bedre linse til kameraet mitt

Vaskehjelp...

Gjest Blåbærpiken
Skrevet

Jeg vil ha.....BARE nye klær. (Hvis det er snakk om 5000 kr!)

*sukk*

Fornuftig sett....tv benk, og boksåpner.

Skrevet

Ny seng, ikke madrass eller bunn for det har jeg. Og nye støvletter som er varme og som ser bra ut også. Og nye briller for jeg har mistet de kule brillene mine

Jada, jeg kjøper julepresangene mine sjøl så det er bare å velge ;o)

Skrevet

Nye fjellsko og nye treningssko.

Nye madrasser - men det koster mer enn 5000 kr....

Sydentur - men det koster også mer enn 5000, i alle fall hvis jeg skal ha med meg familien.....

Skrevet

Objektiver til kameraet

Espressomaskin

PDA/fancy mobil

Skinnjakke

Støvletter

Skrevet

Ryggsekk med godt hoftebelte til dagsturer

Treningstøy

Fjellski og -støvler

Gjest ingenting som koster penger
Skrevet

Jeg greier ikke å ønske meg noe som koster penger. Jeg kunne sikkert ramse opp en del som jeg ikke har råd til og noe annet som jeg har råd til og kommer til å kjøpe uansett jul eller ikke. Ingen gir meg dyre julegaver, men jeg får ofte oppmerksomhet.

Jeg har et inderlig ønske dypt inne i min sjel som jeg ikke vil brette ut på internett. Tror jeg skal fokusere på det i stedet.

Gjest Angela25
Skrevet

Jeg bor i Spania, saa mitt onske var aa dra til Norge aa feire jul sammen med familien og venner, og det skal vi:-)

Ellers onsker jeg meg en foodprosessor og en ny laptop, men det kjoper vi oss selv tenker jeg....Det er jo dyrt! ellers blir jeg glad for alt jeg faar egentlig, trenger ikke aa koste noe saerlig. Er glad i alt av smykker og dill-dall, som man faar kjopt paa hennes&Mauritz:-)

Gjest Jente31
Skrevet

JEg har alltid sagt snille barn :-)

Vel - jeg har ikke peiling egentlig. Synes alltid dette er så vanskelig, for jeg mener jeg har alt jeg trenger.

Tror jeg skal invistere i et digitalkamera, hvis jeg likevel må svare.

Skrevet

Speilreflekskamera og videokamera står på ønskelisten min for tiden. Jeg må nok selv kjøpe det...

Skrevet

Ny sofa, men det koster mye mer enn 5000,-

Hvis jeg skal velge noe annet må det bli et nytt digitalkamera.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...