Gå til innhold

Materielt: Hva ønsker du deg, 0-5000 kr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg ting til servicet vi samler på, og så ønsker jeg meg smykkeskrin (gjerne med noe oppi, he he!).

Og så ønsker jeg meg skikkelige kjeler og gryter!

Skrevet

Støvsugeren har streiket, and I am desperatly in need of one ;) Egentlig ønsker jeg meg ikke noe spesielt, annet enn kulturopplevelser. Tror jeg.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

- Årskort på treningsstudio, reisegavekort, stereoanlegg, hjemmekinoanlegg

Skrevet

En laptop!!! Også ønsker jeg meg en zoomlinse til kameraet mitt. Den siste boka til Carl Frode Tiller ønsker jeg meg også. Også fred på jord og sånt :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Å gi de fem tusen til de fattige som virkelig trenger noe materielt.

Som jeg sier til mine barn; "-Jeg har alt det jeg trenger og mer til, besøk av dere barn betyr mye mere!"

Skrevet

Dobbelt vaffeljern.

:)

Hvis du liker tykke, myke vafler anbefaler jeg sterkt det doble vaffeljernet fra Cloer (399-599,-). Det fra Åviken går også an, men det steker uhyre tregt, Cloer sitt er lynraskt. Det fra Wilfa er bare dritten, det gir sprø vafler som blir knallseige og uspiselige når de blir kalde. Jada - vi har hatt en skikkelig runde på å prøve ut doble vaffeljern i høst! Men all honnør til Wilfa for at vi fikk levere tilbake 3 vaffeljern (like, vi hadde kjøpt til tre husstander) og fikk pengene tilbake! :o)

Skrevet

Hvis du liker tykke, myke vafler anbefaler jeg sterkt det doble vaffeljernet fra Cloer (399-599,-). Det fra Åviken går også an, men det steker uhyre tregt, Cloer sitt er lynraskt. Det fra Wilfa er bare dritten, det gir sprø vafler som blir knallseige og uspiselige når de blir kalde. Jada - vi har hatt en skikkelig runde på å prøve ut doble vaffeljern i høst! Men all honnør til Wilfa for at vi fikk levere tilbake 3 vaffeljern (like, vi hadde kjøpt til tre husstander) og fikk pengene tilbake! :o)

Vafler skal være sprø, og de skal ikke bli kalde og seige! Tykke og myke vafler vokser i munnen på meg *pjuk*

Røra er også avgjørende for resultatet.

Wilfa sitt dobbeljern er på 1800W, mange av de andre er på 1550 og 1200 = man må ha goood tid!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1192045635' post='3692968]

Vafler skal være sprø, og de skal ikke bli kalde og seige! Tykke og myke vafler vokser i munnen på meg *pjuk*

Røra er også avgjørende for resultatet.

Wilfa sitt dobbeljern er på 1800W, mange av de andre er på 1550 og 1200 = man må ha goood tid!

Nå har jeg ikke Cloerjernet her (men jeg skal kjøpe ett å ha her hjemme også!) så jeg vet ikke hvor mange watt det har, men det steker lynraskt i alle fall, mye raskere enn Wilfajernet.

Vi har prøvd flere forskjellige vaffelrører på samme jern og samme type røre på ulike jern og vi er flere som mener at Wilfa-jernet er ubrukelig. Ifølge Wilfa så skal det jernet gi sprø vafler, men ingen som har smaket på dem liker dem. Og det er vel snakk om rundt 15 personer i alle fall... Selv ikke ungene mine og de er stort sett altetende når det gjelder vafler og muffins! :o)

Skrevet

Det er notert. Takk for tipset.

:)

Skrevet

Nå har jeg ikke Cloerjernet her (men jeg skal kjøpe ett å ha her hjemme også!) så jeg vet ikke hvor mange watt det har, men det steker lynraskt i alle fall, mye raskere enn Wilfajernet.

Vi har prøvd flere forskjellige vaffelrører på samme jern og samme type røre på ulike jern og vi er flere som mener at Wilfa-jernet er ubrukelig. Ifølge Wilfa så skal det jernet gi sprø vafler, men ingen som har smaket på dem liker dem. Og det er vel snakk om rundt 15 personer i alle fall... Selv ikke ungene mine og de er stort sett altetende når det gjelder vafler og muffins! :o)

Merkelig. Er det noe med det jernet da, mener du? Mitt er 2½ år gammelt (kasta nettopp gamle kvitteringer, og kom over datoen), og vaffelfatet er alltid tomt..!

Tør du stikke innom på vafler en dag...?! *hehe*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1192046000' post='3692979]

Merkelig. Er det noe med det jernet da, mener du? Mitt er 2½ år gammelt (kasta nettopp gamle kvitteringer, og kom over datoen), og vaffelfatet er alltid tomt..!

Tør du stikke innom på vafler en dag...?! *hehe*

De Wilfa-jernene vil prøvde var en ny type som altså skulle steke crispy vafler. Gode var de definitivt ikke! Hvis ditt er et par år gammelt er det sikkert et "vanlig" jern som lager vanlige vafler som er spiselige. :o)

Skrevet

De Wilfa-jernene vil prøvde var en ny type som altså skulle steke crispy vafler. Gode var de definitivt ikke! Hvis ditt er et par år gammelt er det sikkert et "vanlig" jern som lager vanlige vafler som er spiselige. :o)

Ja, mine blir crispy bare hvis jeg sier det til jernet. *s* Jeg regulerer det med røra, og innstillingen på varmen på jernet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...