Gå til innhold

Hvilken Router bør jeg velge

Anbefalte innlegg

Gjest Arnhilda
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg bærbar PC i morgen. Må også kjøpe router så jeg får trådløst nettverk. Er det noen som har peiling på hvilke som er bra og hvilke som jeg bør styre unna. Skal handle på Elkjøp. Er helt grønn når det gjelder data. Passer alle routerer til alle bærbare? Jeg skal kun bruke PCn til å surfe på nettet.. Har annen PC til andre ting.

Fortsetter under...

Skrevet

Både min kjære og jeg har Jensen-routere og er veldig fornøyde med det. Hans er flere år gammel og det har aldri vært noe tull med den. Min er en uke gammel og den var råenkel å koble opp gitt! Bare koblet den via modemet og slo den på og vips! så var det i orden, men min kjære skal få ta seg en tur og sikre nettet mitt da. Min kostet 599,- på Expert.

Skrevet

Så lenge den bærbare har trådløst nettverkskort spiller det ingen rolle hvilken ruter du velger. Alt som selges av rutere til hjemmebrukermarkedet i dag støtter det de trenger å støtte. Linksys og D-Link er ålreite merker, men det finnes mye annet som også funker bra.

• 3 måneder senere...
Gjest data kløne
Skrevet

Både min kjære og jeg har Jensen-routere og er veldig fornøyde med det. Hans er flere år gammel og det har aldri vært noe tull med den. Min er en uke gammel og den var råenkel å koble opp gitt! Bare koblet den via modemet og slo den på og vips! så var det i orden, men min kjære skal få ta seg en tur og sikre nettet mitt da. Min kostet 599,- på Expert.

Har du satt inn kryptering på din? Når jeg gjorde det kom jeg ikke på nett igjen :o(

Skrevet

Har du satt inn kryptering på din? Når jeg gjorde det kom jeg ikke på nett igjen :o(

Nei, jeg har ikke kommet så langt.

Gjest det er helt sikkert
Skrevet

Vi har trådløs router fra Tele2, rekkevidden på den er dårlig ! Kan ikke bruke den bærebare PC`n i et rom i andre enden av huset her ..... og huset vårt er ikke så stort.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...