Gå til innhold

Virusprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har for øyeblikket F-secure på maskinen, men lisensen går ut snart. Finnes det noen gode antivirusprogram som er gratis? Har brukt gratisversjonen til AVG på en annen maskin, og det fungerte greit, tror jeg.

Andre forslag?

Fortsetter under...

Skrevet

AVG er bra, det, så det kan du trygt bruke.

Er det bare å avinstallere F-secure, og legge inn AVG?

Har vel 20 dager igjen før abonnementet går ut, men alt som er gjort...

Bør jeg installere AVG FØRST, eller avinstallere det gamle først?

Skrevet

Er det bare å avinstallere F-secure, og legge inn AVG?

Har vel 20 dager igjen før abonnementet går ut, men alt som er gjort...

Bør jeg installere AVG FØRST, eller avinstallere det gamle først?

Avinstaller det gamle først, omstart maskinen, og så installer det nye.

Skrevet

Avinstaller det gamle først, omstart maskinen, og så installer det nye.

OK - takk :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

OK - takk :-)

Avinstaller Windows å legg inn Linux Ubuntu. Da slipper du å tenke på virus! :)

Velger du å heller bruke windows kan jeg anbefale å bruke NOD, eller Clamwin som er produsert av linux folk.

• 2 måneder senere...

Annonse

Cookiemonster
Skrevet

Avinstaller Windows å legg inn Linux Ubuntu. Da slipper du å tenke på virus! :)

Velger du å heller bruke windows kan jeg anbefale å bruke NOD, eller Clamwin som er produsert av linux folk.

Utrolig hvilke idiotiske råd enkelte klarer å komme med. "Installér Ubuntu" er et meningsløs, fjåsete og ikke minst barnslig svar på et spørsmål om programvare til Windows. Og å anbefale Windows-programvare laget av "Linux-folk" fremfor det som lages av "Windows-folk" er bare så dumt at jeg finner ikke ord. Vent til du har erfaring som strekker seg litt lengre enn det å være nyfrelst Ubuntu-konvertitt før du kommer med svar på seriøse spørsmål. Det er hyggelig for de som spør, og det får deg selv til å fremstå litt mindre useriøs og uvitende. (Det var ment som et tips.)

Jeg har brukt Unix siden før Linux, og ville aldri finne på å be noen om å bytte fra Windows (eller OSX, for den saks skyld) til Linux uten at de har en genuin interesse og lyst til å skifte OS.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...