Gå til innhold

noen av dere som har audi a6 stv 2002mod som kan

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sett på en potensiell bil og vil ha denne,men da vil jeg forhøre meg litt om svakheter med denne bilen..noen pluss og minus å få her?

dyre deler som er enda dyrere å fikse etter en liten stund osv..

skal i banken å få lån i neste uke,men litt greit å vite litt først..

Gjest Audi fan, men det koster
Skrevet

Er det en Quatro, er servicene og slitasjedelen dyre. Jeg ville ha sjekket om alle servicer var utført på ett merke versted, og hvilke deler som var skiftet, og sjekket med Audi hvilke deler som en kunne forvente å måtte skifte i nærmeste fremtid og hva det evt. koster. Vi har en Audi A 2,8 Quatro 2001 modell, og den er dyr i drift, men en super deilig bil. Bil koster uansett, skal du ha en billig bil, kan du kjøpe en til 10-15 tusen, og bytte hvert år. da har du en ganske rimelig bil, men særlig drift sikkert er det sikkert ikke.

Audi er en super deilig bil å kjøre.

Skrevet

Er det en Quatro, er servicene og slitasjedelen dyre. Jeg ville ha sjekket om alle servicer var utført på ett merke versted, og hvilke deler som var skiftet, og sjekket med Audi hvilke deler som en kunne forvente å måtte skifte i nærmeste fremtid og hva det evt. koster. Vi har en Audi A 2,8 Quatro 2001 modell, og den er dyr i drift, men en super deilig bil. Bil koster uansett, skal du ha en billig bil, kan du kjøpe en til 10-15 tusen, og bytte hvert år. da har du en ganske rimelig bil, men særlig drift sikkert er det sikkert ikke.

Audi er en super deilig bil å kjøre.

sorry for at det tok så lang tid å svare. ja det er en quattro TDI. tripp tronic kasse har den og..ja den virker helt super og eg har alltid hatt lyst på en audi og nå får jeg den ganske billig og igjennom en bekjent.

men du har ikke noe negativt å si om den?. er så redd for å kjøpe en bil igjen og måtte ut med mer enn jeg hadde regnet med. servicene er holdt,men den er gått 195000...men er det ikke sånn at slike mototrer er ment for å vare langt lengre? abs sentralen er netopp fikset også..

Gjest Audi fan, men det koster
Skrevet

sorry for at det tok så lang tid å svare. ja det er en quattro TDI. tripp tronic kasse har den og..ja den virker helt super og eg har alltid hatt lyst på en audi og nå får jeg den ganske billig og igjennom en bekjent.

men du har ikke noe negativt å si om den?. er så redd for å kjøpe en bil igjen og måtte ut med mer enn jeg hadde regnet med. servicene er holdt,men den er gått 195000...men er det ikke sånn at slike mototrer er ment for å vare langt lengre? abs sentralen er netopp fikset også..

Slike biler er bygd for å gå langt, så du skal ikke være redd for kilometeren. Det er bedre at bilen er gått på lang kjøring, enn på køkjøring, og korte turere der hvor motoren til stadighet blir skrudd av og på.

Du må regne med service utgifter på en slik bil til å være på ca. 10 000 i året ( i snitt ), men da er alltid bilen som "ny". Lykke til med kjøpet, Audi er en deilig bil. Du kommer til å kose deg på skikkelig vinterføre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...