Gå til innhold

Å lese et gammelt innlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... når man blar seg tilbake i sidene, er jo aldeles håpløst, dersom man vil fortsette å bla seg videre bakover! Man havner jo bare på aller nyeste innlegg på den nyeste siden, og må starte på nytt igjen. Dette gidder ikke jeg nei... håpløst...

Skrevet

Bruk tilbakeknappen istedet for "Trådliste" -

Da må man jo bla seg gjennom hele den lange tråden man nettopp har lest gjennom, for å komme tilbake til trådlista, da! Det er litt vel tungvint...

Skrevet

Høyreklikk på tråden og velg "åpne i nytt vindu".

Når du er ferdig med den aktuelle tråden, lukker du bare vinduet den står i, og vips! - kan du fortsette der du slapp i det "gamle" vinduet :o)

Skrevet

Da må man jo bla seg gjennom hele den lange tråden man nettopp har lest gjennom, for å komme tilbake til trådlista, da! Det er litt vel tungvint...

Det er jo et valg mellom to onder da - bare et tips fra min sine, synd at det ikke falt i smak...

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg bruker "vis alle" og da har jeg ikke det problemet (om jeg forsto deg riktig).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...