Gå til innhold

Støtte mens NAV behandler søknad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

NAV har nå brukt maaange uker på å behandle søknaden min om attføring, jeg har fortsatt ikke fått svar. Jeg har hatt innvilget rehabiliteringspenger en stund, men dette er nå gått ut. Har jeg krav på få forlenget denne perioden eller må jeg på sosialkontoret for å få støtte til livsopphold?

Skrevet

Men får du rehabpenger før du har skaffet deg noe å gjøre da? Enten skole eller jobb. Jeg husker jeg måtte vente på rehabpenger til jeg hadde meldt meg på kurs.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Men får du rehabpenger før du har skaffet deg noe å gjøre da? Enten skole eller jobb. Jeg husker jeg måtte vente på rehabpenger til jeg hadde meldt meg på kurs.

Jeg har fått rehab uten at jeg har gjort noe annet enn å være under behandling.

Gjest best wishes
Skrevet

jeg har vært i liknende situasjon. Jeg tror det er sannsynlig at du får rehabpenger under påvente av attføring. Slik var det i iallefall for meg.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1192389198' post='3695500]

Jeg har fått rehab uten at jeg har gjort noe annet enn å være under behandling.

Det er jeg som blander rehab og attføring. Attføring får man ikke får man har attføringsopplegget klart.

Jeg har aldri fått rehab for rehabpenger kan man bare få dersom det er mulighet til å bli frisk *himle*

Skrevet

Det er jeg som blander rehab og attføring. Attføring får man ikke får man har attføringsopplegget klart.

Jeg har aldri fått rehab for rehabpenger kan man bare få dersom det er mulighet til å bli frisk *himle*

Jeg fikk det fordi at stomien skulle gjøre meg frisk, jaja, det ble ufør istedenfor ;o) Midlertidig da, men det er jo for at jeg blånekter på at de får bestemme seg for at jeg ikke blir bedre.

Akseptere situasjonen sa de, jeg aksepterer ikke noe som muligens ikke stemmer! *småsinna i dag* ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1192461150' post='3696021]

Jeg fikk det fordi at stomien skulle gjøre meg frisk, jaja, det ble ufør istedenfor ;o) Midlertidig da, men det er jo for at jeg blånekter på at de får bestemme seg for at jeg ikke blir bedre.

Akseptere situasjonen sa de, jeg aksepterer ikke noe som muligens ikke stemmer! *småsinna i dag* ;o)

Dummeste jeg har hørt. Mener du at du skal finne deg i at stomien ikke funker som den skal eller mener de at de med stomi ikke skal jobbe. Du har jo vært max uheldig, jeg har lest om mange som har samme stomi og de aller fleste har ingen problemer. Du må jo få hjelp til å fikse på det. Helsevesenet her ass, bare idioter.

Skrevet

Dummeste jeg har hørt. Mener du at du skal finne deg i at stomien ikke funker som den skal eller mener de at de med stomi ikke skal jobbe. Du har jo vært max uheldig, jeg har lest om mange som har samme stomi og de aller fleste har ingen problemer. Du må jo få hjelp til å fikse på det. Helsevesenet her ass, bare idioter.

Stomien funker jo den, det er alt rundt som ikke fungerer. Jeg tror rett og slett at saksbehandleren min ikke skjønner noe av dette, og dermed mener at vi kan slå oss til ro slik tingene er nå.

Legene derimot, de sier at de skal få skikk på meg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...