Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere at "Ligge i grønne enger" er like god som Berlinerpoplene og Eremittkrepsene? Jeg er litt i tvil. Føler at Torunn er lite troverdig. Hun var jo så sterk! Nå virker det som om hun har mistet seg selv fullstendig. Erlend og Krumme har også mistet litt av snerten. Koste meg med boka, men ikke like mye som med de to andre. :)

SnartVoksen1365381126
Skrevet

Jeg er enig med deg - syntes ikke denne boken ga meg like mye som de andre to. Syntes Erlend og Krumme var like sprudlende som vanlig, men var skuffet over Torunns skjebne. Selv om (såvidt meg bekjent) det ikke er planlagt noen oppfølger til denne boken, grep jeg meg i å ønske at det skulle komme en - for at Torunn skulle komme seg unna aksjemegler slash hundekjører-typen som ikke var særlig sunn for henne..

Skrevet

Jeg likte den heller ikke like godt, men det var greit å få svar på ting jeg lurte på, og at ikke det slutta etter bok nr 2, for det ville vært katastrofalt. ;)

Men jeg syntes definitivt de to første var mye bedre, ja.

Skrevet

Jeg var også litt skuffet. Syns det ble litt vel tragisk, alt sammen. Jeg syns også det skjedde litt lite i denne boken, sammenliknet med de to andre.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Boka var ikke så spennendes som de to første, nei. Jeg måtte ha svar på slutten i bok 2, så jeg er glad den kom. Helt grei lesing, men fenget ikke så bra som de andre bøkene.

Skrevet

Hun kunne godt stoppet etter Eremittkrepsene for min del egentlig. Jeg koste meg med bok3 også, men slutten ble helt feil så den irriterte meg.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg er enig jeg også. Jeg er glad det kom en bok til, men den endte ikke slik jeg tenkte den skulle. Jeg er enig i at Torunn var en svakere person enn i de to første bøkene, dessuten ble ikke hun så viktig som hun burde være. Det som skuffer mest er allikevel at boken gir få svar på hva som faktisk skjer videre.

Skrevet

Hun kunne godt stoppet etter Eremittkrepsene for min del egentlig. Jeg koste meg med bok3 også, men slutten ble helt feil så den irriterte meg.

Enig, avslutningen var en skuffelse!

Skrevet

Jeg likte den best, men jeg var ikke så overbegeistret for de bøkene uansett. Ikke likte jeg serien i går heller ;o)

Skrevet

Jeg ble skikkelig nedstemt av den siste boka, og det var like mye pga skrivemåten som selve handlinga. Syntes den første boka var topp, ble litt stuss over den andre, gledet meg til den tredje - men synes Ragde misset grovt. Den tredje boka, som skulle hente opp igjen stemningen fra den første, bidro heller til å ødelegge totalopplevelsen (glemt er den gode leseropplevelsen med den første boka).

Skrevet

Jeg ble skikkelig nedstemt av den siste boka, og det var like mye pga skrivemåten som selve handlinga. Syntes den første boka var topp, ble litt stuss over den andre, gledet meg til den tredje - men synes Ragde misset grovt. Den tredje boka, som skulle hente opp igjen stemningen fra den første, bidro heller til å ødelegge totalopplevelsen (glemt er den gode leseropplevelsen med den første boka).

Vi er noen her som fleiper om at hun kanskje ikke har skrevet de første bøkene selv, bare den siste. Det er litt for mange ting som ikke stemmer.. Bare se på tittelen på den siste boka. De to andre titlene var jo ganske spesielle, men denne? Niks!!

Skrevet

Enig, avslutningen var en skuffelse!

Helt enig!

Skrevet

Gikk fort å lese, og jeg ble sur av all den unødvendige tragedieopprullingen. Teit slutt.

Kanskje jeg skriver en bok nr tre for meg selv istedet, så kan hun bare sitte der med boka si he he.

Skrevet

Den siste boka skuffet fordi selve plottet med at Torunn oppga sitt liv i Oslo for å bli på gården ble for usannsynlig. Ble litt sånn "koke suppe på en spiker"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...