orpah Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det jeg lurer på er om også proteingram som feks kommer fra brød , knekkebrød etc regnes med`? Jeg har egentlig bare regnet med proteinenene som kommer fra kjøtt og egg etc. Vet dere`? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Dersom du av en eller annen grunn må telle proteiner, må du telle iall mat! Havregryn og andre kornprodukter har en hel del protein. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 *Humrer* Blir ikke det å utelate proteinene fra annet enn kjøtt og fisk omtrent som å si at kalorier du spiser når ingen ser ikke teller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 *Humrer* Blir ikke det å utelate proteinene fra annet enn kjøtt og fisk omtrent som å si at kalorier du spiser når ingen ser ikke teller? Teller kaloriene selv om ingen ser at du spiser??? *sjokkert* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Teller kaloriene selv om ingen ser at du spiser??? *sjokkert* Der lærte du noe nytt tenker jeg! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Der lærte du noe nytt tenker jeg! ;o) Det var nytt for meg. Nå som du er blitt min ernæringsguru vil jeg spørre deg om en ting til. Jeg har alltid fått høre at hvis du spiser is sammen med eplekake så legger du ikke på deg, for du bruker så mange kalorier på å varme opp isen til kroppstemeperatur at det går i null. Den ultimate slankekuren måtte jo da være å leve på is, uten eplekake ved siden av. Hva tror du om det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det var nytt for meg. Nå som du er blitt min ernæringsguru vil jeg spørre deg om en ting til. Jeg har alltid fått høre at hvis du spiser is sammen med eplekake så legger du ikke på deg, for du bruker så mange kalorier på å varme opp isen til kroppstemeperatur at det går i null. Den ultimate slankekuren måtte jo da være å leve på is, uten eplekake ved siden av. Hva tror du om det? *Fnis* Ren ønsketenking, dessverre. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.