Gjest this is a signature Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Tror jeg har klart å slette noe slik at jeg ikke får regulert lyden..Hva gjør jeg? 0 Siter
Gjest balooba Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Gå til kontrollpanelet. Har du Win XP klikker du på Lyder og Lydenheter. Under Avansert finner du igjen volum for ulike funksjoner. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Gå til kontrollpanelet. Har du Win XP klikker du på Lyder og Lydenheter. Under Avansert finner du igjen volum for ulike funksjoner. Jeg vet det, men den er borte.. Har enten avinstallert en driver, eller explorer... What to do..? 0 Siter
Gjest søtmons Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg vet det, men den er borte.. Har enten avinstallert en driver, eller explorer... What to do..? Jeg kom til å slette lyddriveren ved uhell en gang. Siden jeg har XP kunne jeg løse det med systemgjenoppretting. Da tilbakestiller du PCen til tidligere innstillinger, men vær obs på at du mister alt du har lagret siden den gang! Hvis du ikke har lagret mye er det en lettvinn måte å løse det på. Det ligger under Tilbehør - Systemgjenoppretting 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg kom til å slette lyddriveren ved uhell en gang. Siden jeg har XP kunne jeg løse det med systemgjenoppretting. Da tilbakestiller du PCen til tidligere innstillinger, men vær obs på at du mister alt du har lagret siden den gang! Hvis du ikke har lagret mye er det en lettvinn måte å løse det på. Det ligger under Tilbehør - Systemgjenoppretting Jeg klarte å fike det selv i forrige uke ved å installere driveren på nytt.. Prøvde gjenoppretting, men det funka for øvrig ikke..Hva mener du med å miste alt du har lagret? Jeg gjorde ikke det...Men tror det var forid det ikke funka. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.