Gå til innhold

Finner ikke volumkontrollknappen

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Tror jeg har klart å slette noe slik at jeg ikke får regulert lyden..Hva gjør jeg?

Gjest balooba
Skrevet

Gå til kontrollpanelet. Har du Win XP klikker du på Lyder og Lydenheter. Under Avansert finner du igjen volum for ulike funksjoner.

Skrevet

Gå til kontrollpanelet. Har du Win XP klikker du på Lyder og Lydenheter. Under Avansert finner du igjen volum for ulike funksjoner.

Jeg vet det, men den er borte..

Har enten avinstallert en driver, eller explorer...

What to do..?

Gjest søtmons
Skrevet

Jeg vet det, men den er borte..

Har enten avinstallert en driver, eller explorer...

What to do..?

Jeg kom til å slette lyddriveren ved uhell en gang. Siden jeg har XP kunne jeg løse det med systemgjenoppretting. Da tilbakestiller du PCen til tidligere innstillinger, men vær obs på at du mister alt du har lagret siden den gang! Hvis du ikke har lagret mye er det en lettvinn måte å løse det på.

Det ligger under Tilbehør - Systemgjenoppretting

Skrevet

Jeg kom til å slette lyddriveren ved uhell en gang. Siden jeg har XP kunne jeg løse det med systemgjenoppretting. Da tilbakestiller du PCen til tidligere innstillinger, men vær obs på at du mister alt du har lagret siden den gang! Hvis du ikke har lagret mye er det en lettvinn måte å løse det på.

Det ligger under Tilbehør - Systemgjenoppretting

Jeg klarte å fike det selv i forrige uke ved å installere driveren på nytt..

Prøvde gjenoppretting, men det funka for øvrig ikke..Hva mener du med å miste alt du har lagret? Jeg gjorde ikke det...Men tror det var forid det ikke funka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...