Gjest lenge til jul! Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Det er vel en måned til? Jeg håper nå det ikke blir før i desember.... ;-) 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Det er vel en måned til? Jeg håper nå det ikke blir før i desember.... ;-) vil egentlig ikke ha den i butikken før i desember jeg heller.. men fikk så sykt lyst på synes d er altfor tidlig med jul i butikkene nå, fant julesjokolade og kakemenn i dag... det er tidlig ass, oktober! 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 vil egentlig ikke ha den i butikken før i desember jeg heller.. men fikk så sykt lyst på synes d er altfor tidlig med jul i butikkene nå, fant julesjokolade og kakemenn i dag... det er tidlig ass, oktober! Det var julekalendere, marsipan og full pakke på lidl i dag ( 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Det var julekalendere, marsipan og full pakke på lidl i dag ( Alt for tidlig!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Alt for tidlig!! Jeg er helt enig. Har ikke begynt å tenke på jula enda. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Det er vel en måned til? Jeg håper nå det ikke blir før i desember.... ;-) Søstra mi påstår hun så julepapir på Plantasjen for to uker siden. Helt sykt. ( 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Søstra mi påstår hun så julepapir på Plantasjen for to uker siden. Helt sykt. ( Plantasjen er jo julepyntet i starten av oktober her. Altfor tidlig. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg så et skilt på en butikkdør i dag: "Nå er julebrusen kommet" Jeg så den også i en annen butikk, spar-kjeden. Gleder meg til lørdag! 0 Siter
morsan Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Du får hamstre opp slik at du har til neste høst, så ikke ventetiden blir så lang;-) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=299516 0 Siter
kaffepiken Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Du får hamstre opp slik at du har til neste høst, så ikke ventetiden blir så lang;-) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=299516 *LOL* Det var en snodig kar! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 *LOL* Det var en snodig kar! :-) Ja, ikke bare er det han gjør nokså snodig, men han ser nesten ut som en Caprino-figur!! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.