kaffepiken Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Det stemmer iallefall ikke! Jeg mener det var sånn før, men se svaret mitt til Babette lenger ned. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Det er jo ganske vanlig å lyse ut stillinger. Hvis du trives i jobben, synes jeg du burde søke. Selvsagt stiller du bedre enn andre søkere siden de kjenner deg og vet at du gjør en god jobb. Trives du ikke så godt, så kan du jo benytte anledningen til å søke deg videre. 0 Siter
Sofline Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Det er som oftest standard prosedyre. Jeg har hørt om arbeidsplasser der stillingen blir lyst ut selv om de i bunn og grunn allerede har ansatt en i den. Det er fullt mulig de regner med å ansette deg. 0 Siter
Gjest Jobbsøkerinnen Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Det er som oftest standard prosedyre. Jeg har hørt om arbeidsplasser der stillingen blir lyst ut selv om de i bunn og grunn allerede har ansatt en i den. Det er fullt mulig de regner med å ansette deg. Ja, men jeg tror ikke jeg tar sjansen på det hvis jeg får tilbud om den andre jobben i morgen... Da tror jeg at jeg må slå til. De har jo ikke engang rota seg til å lyse ut stillingen ennå der jeg jobber nå. Hun jeg vikarierer for sa opp tidlig i sommer, så jeg mener de har hatt plenty tid på seg. Takk til alle som har svart;) 0 Siter
Sofline Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Ja, men jeg tror ikke jeg tar sjansen på det hvis jeg får tilbud om den andre jobben i morgen... Da tror jeg at jeg må slå til. De har jo ikke engang rota seg til å lyse ut stillingen ennå der jeg jobber nå. Hun jeg vikarierer for sa opp tidlig i sommer, så jeg mener de har hatt plenty tid på seg. Takk til alle som har svart;) Hvis du får jobb et annet sted er det jo ikke noe å bry seg om. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.