Gjest jevngammel :-) Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 :-) Jeg er så drittmisunnnnnneeelig på den dama, hun er vakker, har en fantastisk utstråling, hun kan danse og jammen har hun ikke ok sangstemme også, si meg finnes det ikke noen feil på den jenta ?? Hun får meg til å føle meg utgått på dato !!! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 *hehe* Katrine er toppen! Helt enig 0 Siter
punky brewster Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Ho er brei over ræva! Er det sant, har du sett henne live? Like brei som ei låvedør? 0 Siter
meg__123! Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Ho er brei over ræva! er hun bred over ræva, så vet ikke jeg ... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har tenkt nøyaktig det samme Og ikke med det, hun og mannen er fremdeles forelsket i hverandre etter ni års ekteskap... Hun er bare nydelig! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Ho er brei over ræva! Nei, det er hun ikke! Hun har en nydelig kropp! 0 Siter
org Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Ho er brei over ræva! Ja, hvis hun er det...................... ........................ hva er jeg da, tro? :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, hvis hun er det...................... ........................ hva er jeg da, tro? :-) Helt fin, tenker jeg 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Mener du det? Hun er utrolig flott å se på, det er jeg enig i. Men herrejesus, for ei døll dame! Synes hun skylder utstråling, jeg. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Er det sant, har du sett henne live? Like brei som ei låvedør? Jepp, brei som ei (smal) låvedør! Ps! "Gamle" PunkyB? 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 hehe, hadde tenkt å skrive innlegg om akkurat det samme... eneste er sangstemmen, der er helt ok, ikke noe mer enn det... men utrolig pen for sin alder... og en veldig bra utstråling... men tror nok det ligger litt sminke utenpå... 0 Siter
nick Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Jepp, brei som ei (smal) låvedør! Ps! "Gamle" PunkyB? PS, Gamle Geir? 0 Siter
astridny Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Hei- Helt enig. Håper jeg blir like flott når jeg er så gammel som hun er. Da har jeg vel ett år på meg ca. ;-) 0 Siter
frosken Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 PS, Gamle Geir? Hvordan går det med jr i barnehagen? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Mener du det? Hun er utrolig flott å se på, det er jeg enig i. Men herrejesus, for ei døll dame! Synes hun skylder utstråling, jeg. Hvem har _virkelig god_ utstråling, da? *prøver å tenke* 0 Siter
Gjest alder? Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Hei- Helt enig. Håper jeg blir like flott når jeg er så gammel som hun er. Da har jeg vel ett år på meg ca. ;-) hvor gammel er hun da? 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg synes også det er ei flott jente, men hvor gammel er hun da?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.