Lotte :o) Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Finnes det? Guttungen skal etterhvert flytte inn i nytt rom, i kjelleretasjen. Jeg har litt innsektsfobi, og lurer på om det finnes innsektsnetting i rullegardin-sjangeren??! Jeg tenkte en rullegardin som vi kan evt lage etter mål, som passer perfekt inn i vinduskarmen. Kanskje jeg må henvende meg til en markiseforhandler e.l.? Noen som har tips? 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Lim borrelås på vinduskarmene og på nettingen/tyllgardin/annet lett stoff. Lett å ta av og på ved behov, og tar mimnimalt med plass. Ikke så lekkert, kanskje, men det gjør jobben. 0 Siter
Gjest sola mi Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Jernia har netting til å ha forann vinduene med borrelås system. Men du kan få spesiallagede nettingrullegardiner hos en kirsch forhandler. Ta med målene dine så blir det laget til ditt vindu. Som regel går det 2-3 ukers leveringstid. Alle gardin og interiørforretninger som har kirschutvalg kan ordne dette for deg. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 Jernia har netting til å ha forann vinduene med borrelås system. Men du kan få spesiallagede nettingrullegardiner hos en kirsch forhandler. Ta med målene dine så blir det laget til ditt vindu. Som regel går det 2-3 ukers leveringstid. Alle gardin og interiørforretninger som har kirschutvalg kan ordne dette for deg. Takk! Det skal sjekkes ut! 0 Siter
Nellie Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 På hytta, hvor der er mye flygg, så har vi laget trerammer som passer akkurat inni vinduskarmene. Disse trekker vi med myggnetting og har stående på soverommene hele tiden. Da kan vi sove med vinduene oppe uten å bli helt oppspist på natta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.