Gå til innhold

dama høyere enn mannen

Anbefalte innlegg

Gjest store krav
Skrevet

Jeg er nesten 5 cm høyere enn typen jeg har en romanse på gang med. Har alltid syntes det ser merkelig ut når dama er høyere, men nå er jeg blitt fryktelig betatt av en kar og har jo ikke lyst å avslutte det pga mine dumme fordommer. Andre med slike erfaringer

Gjest lang dame med kort mann
Skrevet

Fem centimeter er da ingenting, det er ti centimeter mellom oss. Vi har vært sammen i mange år, og jeg har sluttet å gå i høye hæler men ellers tenker vi ikke mye over det. Jeg synes det er kjipt at folk skal være så overfladiske at de går etter utseendet. Det går helt fint an å elske en gutt som er mindre enn seg selv.

Gjest store krav
Skrevet

Fem centimeter er da ingenting, det er ti centimeter mellom oss. Vi har vært sammen i mange år, og jeg har sluttet å gå i høye hæler men ellers tenker vi ikke mye over det. Jeg synes det er kjipt at folk skal være så overfladiske at de går etter utseendet. Det går helt fint an å elske en gutt som er mindre enn seg selv.

Ja, det vet jeg at det gjør, er bare slik at jeg selv har litt komplekser for at jeg er 178 cm høy og får meg til å føle meg ekstra høy når han er mindre. Hvor høy er du da? Får dere mange kommentarer?

Skrevet

har ei venninne som er 182 cm og samboeren hennes er lavere, vet ikke hvor høy han er, men man ser at hun er høyere.

De er jo bare det hotte paret de. Hun går tilogmed i høye sko.

Er ikke noe problem.

Gjest store krav
Skrevet

har ei venninne som er 182 cm og samboeren hennes er lavere, vet ikke hvor høy han er, men man ser at hun er høyere.

De er jo bare det hotte paret de. Hun går tilogmed i høye sko.

Er ikke noe problem.

på hvilken måte er de det hotte paret?

Gjest melmøll
Skrevet

Ja, det vet jeg at det gjør, er bare slik at jeg selv har litt komplekser for at jeg er 178 cm høy og får meg til å føle meg ekstra høy når han er mindre. Hvor høy er du da? Får dere mange kommentarer?

Jeg er over gjennomsnittlig høyde for jenter, og ja, jeg føler meg litt ekstra høy noen ganger. Det hender noen sier at "det ser rart ut" eller sånt, men jeg gidder ikke bry meg om det, det er ret og slett idiotisk! Men det fungerer nok ikke hvis det blir slik at du stadig føler deg "for høy" Du må bare kjenne på det selv, men jeg synes du skal prøve å ikke bry deg om hva andre mener. Jeg synes det er mange andre egenskaper som er viktigere i et forhold enn høyde.

Gjest melmøll
Skrevet

Jeg er over gjennomsnittlig høyde for jenter, og ja, jeg føler meg litt ekstra høy noen ganger. Det hender noen sier at "det ser rart ut" eller sånt, men jeg gidder ikke bry meg om det, det er ret og slett idiotisk! Men det fungerer nok ikke hvis det blir slik at du stadig føler deg "for høy" Du må bare kjenne på det selv, men jeg synes du skal prøve å ikke bry deg om hva andre mener. Jeg synes det er mange andre egenskaper som er viktigere i et forhold enn høyde.

Jadda, Melmøll er ei laaang dame, hihihi

Gjest underordnet
Skrevet

Nyt kjærligheten du:o) Dette med høyde er så underordnet. Vanskelig nok å finne seg en å være glad i spør du meg. Så hvis det ellers funker, kos deg sammen med han.

Gjest store krav
Skrevet

Nyt kjærligheten du:o) Dette med høyde er så underordnet. Vanskelig nok å finne seg en å være glad i spør du meg. Så hvis det ellers funker, kos deg sammen med han.

Ja, det har du helt rett i. Blir litt irritert på meg selv at jeg er så opptatt av slike uvesentlige ting

Skrevet

178 er da ikke voldsomt høyt, dette burde du heller bruke positivt enn negativt. Lange jenter er flott, så lenge du ikke passerer 190, da blir det kanskje i det meste laget, alt med måte.

Gjest store krav
Skrevet

178 er da ikke voldsomt høyt, dette burde du heller bruke positivt enn negativt. Lange jenter er flott, så lenge du ikke passerer 190, da blir det kanskje i det meste laget, alt med måte.

Takk for det, godt med et kompliment på morran:)

Skrevet

Takk for det, godt med et kompliment på morran:)

Du må rette ryggen og være stolt av høyden din. Holdning er viktig. Som jeg sa, du er ikke så høy, tross alt. Dette høres flott ut.

Skrevet

Ja, jenter må passe på at de slutter å vokse før de passerer 1, 90 ;)

Skrevet

Ja, jenter må passe på at de slutter å vokse før de passerer 1, 90 ;)

Ja, da er det viktig å plassere dem i ei presse og holde dem der i noen år, så de ikke blir for store.

Skrevet

Ja, da er det viktig å plassere dem i ei presse og holde dem der i noen år, så de ikke blir for store.

Jeg synes jeg var for høy da jeg var liten, så jeg pleide å legge meg i en to-seters sofa og "presse" kroppen sammen. Det må ha fungert, for jeg endte opp på beskjedne 1,65 :D

Skrevet

Jeg synes jeg var for høy da jeg var liten, så jeg pleide å legge meg i en to-seters sofa og "presse" kroppen sammen. Det må ha fungert, for jeg endte opp på beskjedne 1,65 :D

Det er bra, dette funker det skjønner du, hehe.

Gjest Angela25
Skrevet

Jeg er 1.82 og mannen min er noe lavere enn meg.

Rett deg opp i ryggen, og hvis du virkelig er forelsket i han, saa spiller jo hoyden ingen rolle!!

Skrevet

på hvilken måte er de det hotte paret?

det er en veldig kjekk mann, og en skikkelig pen dame.

sammen er de det hotte paret i mine øyne :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...