Gjest har funnet meg en eldre kjæreste Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Bare lurer, min kjæreste sier at han er ferdig med slikt, har voksne barn, men jeg ønsker meg flere barn. Så noen med erfaring som pappa i godt voksen alder? 0 Siter
SnartVoksen1365381126 Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Nå er jeg ikke noen mann som har blitt pappa etter fylte 50, men min far var 60 da jeg ble født. Husker at vi hadde noen "episoder" der folk kunne komme bort og si: " er du ute på tur med barnebarnet ditt, du da" til ham når vi var ute sammen, men for meg føltes ikke det som noe stort problem. Han var uansett min far, og jeg var glad i ham. Andre var mye mer opptatt enn meg av at jeg kom til å miste faren min tidlig, og at ikke det var rettferdig mot barn å få barn så sent, men det gikk aldri innpå meg i noen særlig grad. Tror det er viktigere at man er enige om å få barn, og ønsker seg dette. I slikt tilfelle vil man nok ikke være så opptatt av alder. 0 Siter
Sofline Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Nå er jeg ikke noen mann som har blitt pappa etter fylte 50, men min far var 60 da jeg ble født. Husker at vi hadde noen "episoder" der folk kunne komme bort og si: " er du ute på tur med barnebarnet ditt, du da" til ham når vi var ute sammen, men for meg føltes ikke det som noe stort problem. Han var uansett min far, og jeg var glad i ham. Andre var mye mer opptatt enn meg av at jeg kom til å miste faren min tidlig, og at ikke det var rettferdig mot barn å få barn så sent, men det gikk aldri innpå meg i noen særlig grad. Tror det er viktigere at man er enige om å få barn, og ønsker seg dette. I slikt tilfelle vil man nok ikke være så opptatt av alder. Jeg har opplevd det omvendte, at folk har trodd bestefaren min er faren min, og det er ikke fordi han ble bestefar spesielt ung. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.