Gå til innhold

er det noen menn her som ble pappa etter 50

Anbefalte innlegg

Gjest har funnet meg en eldre kjæreste
Skrevet

Bare lurer, min kjæreste sier at han er ferdig med slikt, har voksne barn, men jeg ønsker meg flere barn. Så noen med erfaring som pappa i godt voksen alder?

SnartVoksen1365381126
Skrevet

Nå er jeg ikke noen mann som har blitt pappa etter fylte 50, men min far var 60 da jeg ble født. Husker at vi hadde noen "episoder" der folk kunne komme bort og si: " er du ute på tur med barnebarnet ditt, du da" til ham når vi var ute sammen, men for meg føltes ikke det som noe stort problem. Han var uansett min far, og jeg var glad i ham. Andre var mye mer opptatt enn meg av at jeg kom til å miste faren min tidlig, og at ikke det var rettferdig mot barn å få barn så sent, men det gikk aldri innpå meg i noen særlig grad.

Tror det er viktigere at man er enige om å få barn, og ønsker seg dette. I slikt tilfelle vil man nok ikke være så opptatt av alder.

Skrevet

Nå er jeg ikke noen mann som har blitt pappa etter fylte 50, men min far var 60 da jeg ble født. Husker at vi hadde noen "episoder" der folk kunne komme bort og si: " er du ute på tur med barnebarnet ditt, du da" til ham når vi var ute sammen, men for meg føltes ikke det som noe stort problem. Han var uansett min far, og jeg var glad i ham. Andre var mye mer opptatt enn meg av at jeg kom til å miste faren min tidlig, og at ikke det var rettferdig mot barn å få barn så sent, men det gikk aldri innpå meg i noen særlig grad.

Tror det er viktigere at man er enige om å få barn, og ønsker seg dette. I slikt tilfelle vil man nok ikke være så opptatt av alder.

Jeg har opplevd det omvendte, at folk har trodd bestefaren min er faren min, og det er ikke fordi han ble bestefar spesielt ung.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...