Gå til innhold

Den gode gamle automaten :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa'n min har en ordentlig sånn en, men den er av en enda gamlere type, der max. gevinst var 7 kroner. :o) Ungene elsker den og bruker den hele tiden når vi er der, han har en hel soddbøtte med kronestykker da.

Skrevet

Pappa'n min har en ordentlig sånn en, men den er av en enda gamlere type, der max. gevinst var 7 kroner. :o) Ungene elsker den og bruker den hele tiden når vi er der, han har en hel soddbøtte med kronestykker da.

Å jøss så heldig han er da! Det var jo såå moro når man traff syveren :) Husker en gang så spilte jeg ei krone for mye slik at jeg manglet penger til bussen hjem, huff, heldigvis kom min søster og hadde penger. Jeg hadde da bare to kroner igjen. Måtte jo prøve å vinne til bussbiletten. Morsomt å tenke på :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...