pekkaline Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg ble helt rørt jeg hehe http://nostalgiapelit.servut.us/pajatso.html 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Pappa'n min har en ordentlig sånn en, men den er av en enda gamlere type, der max. gevinst var 7 kroner. ) Ungene elsker den og bruker den hele tiden når vi er der, han har en hel soddbøtte med kronestykker da. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 Pappa'n min har en ordentlig sånn en, men den er av en enda gamlere type, der max. gevinst var 7 kroner. ) Ungene elsker den og bruker den hele tiden når vi er der, han har en hel soddbøtte med kronestykker da. Å jøss så heldig han er da! Det var jo såå moro når man traff syveren Husker en gang så spilte jeg ei krone for mye slik at jeg manglet penger til bussen hjem, huff, heldigvis kom min søster og hadde penger. Jeg hadde da bare to kroner igjen. Måtte jo prøve å vinne til bussbiletten. Morsomt å tenke på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.