Gjest litt høstkos Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 En slager til dessert for store og små. Ungen er sprø etter dette. 500 gram frossen bær for eksempel bringebær, jordbær, bjørnebær med mer. 2 dl melis 4 dl (i underkant) kremfløte. I kjøkkenmaskina noen minutter. Lag iskake eller små porsjoner. Sorbetis med fløtesmak. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Synd jeg ikke har kremfløte i huset.....bær har jeg i fryseren. Høres veldig godt ut så dette skal jeg prøve. Får kose oss med melon og friske bringebær, datter, svigerdatter og jeg, mens vi ser på Jordmødrene. Takk for tipset. 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Synd jeg ikke har kremfløte i huset.....bær har jeg i fryseren. Høres veldig godt ut så dette skal jeg prøve. Får kose oss med melon og friske bringebær, datter, svigerdatter og jeg, mens vi ser på Jordmødrene. Takk for tipset. Gleder meg til jordmødrene jeg også. Synd det er siste episode 0 Siter
Sofline Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Denne er sunnere: Bær og litt juice blendes. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.