Gjest heiatimian Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Han er så flink!! Snakk om orginalitet og særpreg i stemmen! 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Enig. Han er virkelig talentfull. Han får nok platekontrakt uansett utfallet :-) 0 Siter
Gjest antikampanjer Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Join den nye "Anti Isabella Leroy" gruppen på Facebook. Det er også en gruppe som gjør alt de kan for å eliminere hun Bergenshora fra dagens program også. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Veldig særpreg, men er redd han solgte seg for dårlig i kveld. Lisa har jeg ikke sett i det hele tatt tidligere og jeg syns hun imponerte. Glenn har god stemme, men blir litt trubadur i mine øyne. Ikke "Norges neste superstjerne". Linnea er magisk. Gjetter at Linnea og Timian går videre, men håper litt på Lisa. 0 Siter
birdie Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Join den nye "Anti Isabella Leroy" gruppen på Facebook. Det er også en gruppe som gjør alt de kan for å eliminere hun Bergenshora fra dagens program også. Så konstruktivt. 0 Siter
siriil Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Han synger nydelig og jeg trodde etter første runde at den sangen han sang i kveld var en James Blunt sang men så han han jaggu skrevet den selv, det er bare imponerende. Ser at noen liker linea veldig godt men det gjør ikke jeg. 0 Siter
Gjest det synes jeg Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Join den nye "Anti Isabella Leroy" gruppen på Facebook. Det er også en gruppe som gjør alt de kan for å eliminere hun Bergenshora fra dagens program også. Så mange merkelige folk det er ... 0 Siter
Dory Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Ja, han er dyktig... Håper han og Linnea går videre i dag. Tidligere har jeg hatt veldig troen på Glenn, men synes ikke han gjorde det så bra i dag dessverre. Ellers er jeg også veldig fornøyd med de 2 som gikk videre på fredag:) Isabella og Bjørn Tore(?) 0 Siter
Gjest missunnelse?? Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Join den nye "Anti Isabella Leroy" gruppen på Facebook. Det er også en gruppe som gjør alt de kan for å eliminere hun Bergenshora fra dagens program også. Hva feiler det folk? Isabelle Leroy er jo kjempeflink! 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Ja, han er dyktig... Håper han og Linnea går videre i dag. Tidligere har jeg hatt veldig troen på Glenn, men synes ikke han gjorde det så bra i dag dessverre. Ellers er jeg også veldig fornøyd med de 2 som gikk videre på fredag:) Isabella og Bjørn Tore(?) Isabella er kjempeflink. Idag er jeg usikker. Håper 2 av guttene går videre, de var best. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.