Gå til innhold

Timian minner meg om James Blunt

Anbefalte innlegg

Gjest heiatimian
Skrevet

Han er så flink!! Snakk om orginalitet og særpreg i stemmen!

Skrevet

Enig. Han er virkelig talentfull. Han får nok platekontrakt uansett utfallet :-)

Gjest antikampanjer
Skrevet

Join den nye "Anti Isabella Leroy" gruppen på Facebook. Det er også en gruppe som gjør alt de kan for å eliminere hun Bergenshora fra dagens program også.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Veldig særpreg, men er redd han solgte seg for dårlig i kveld. Lisa har jeg ikke sett i det hele tatt tidligere og jeg syns hun imponerte. Glenn har god stemme, men blir litt trubadur i mine øyne. Ikke "Norges neste superstjerne". Linnea er magisk. Gjetter at Linnea og Timian går videre, men håper litt på Lisa.

Skrevet

Join den nye "Anti Isabella Leroy" gruppen på Facebook. Det er også en gruppe som gjør alt de kan for å eliminere hun Bergenshora fra dagens program også.

Så konstruktivt.

Skrevet

Han synger nydelig og jeg trodde etter første runde at den sangen han sang i kveld var en James Blunt sang men så han han jaggu skrevet den selv, det er bare imponerende. Ser at noen liker linea veldig godt men det gjør ikke jeg.

Gjest det synes jeg
Skrevet

Så mange merkelige folk det er ...

Skrevet

Ja, han er dyktig... Håper han og Linnea går videre i dag. Tidligere har jeg hatt veldig troen på Glenn, men synes ikke han gjorde det så bra i dag dessverre.

Ellers er jeg også veldig fornøyd med de 2 som gikk videre på fredag:) Isabella og Bjørn Tore(?)

Gjest missunnelse??
Skrevet

Hva feiler det folk? Isabelle Leroy er jo kjempeflink!

Skrevet

Ja, han er dyktig... Håper han og Linnea går videre i dag. Tidligere har jeg hatt veldig troen på Glenn, men synes ikke han gjorde det så bra i dag dessverre.

Ellers er jeg også veldig fornøyd med de 2 som gikk videre på fredag:) Isabella og Bjørn Tore(?)

Isabella er kjempeflink. Idag er jeg usikker. Håper 2 av guttene går videre, de var best.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...