Orio Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Skrittelleren min er syk. Jeg er redd det er alvorlig. I dag gikk jeg 5500 skritt. For alt jeg vet kan det stemme. Men jeg gikk ikke mer enn 400 meter, i følge samme skritteller. Det stemmer ikke. Selv ikke med bittesmå museskritt ville jeg klart å bruke 5500 skritt på 400 meter. Jeg vet at jeg gikk mye lenger, bl.a. den tidligere nevnte turen på omtrent tre kilometer. (Ja, jeg gjorde det igjen. Er jeg ikke flink?) Det beste av alt er at jeg har klart å forbrenne hele 20 kalorier i løpet av dagen. Hva feiler det skrittelleren? Og er det håp for den? Og til frosken, hvis du leser dette, du advarte meg en gang om at jeg kom til å trenge eget budsjett til sportsutstyr. Hvor stort bør det være? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 *Humrer* Skrittelleren din er nok moden for et opphold på sykehus er jeg redd. ''Og til frosken, hvis du leser dette, du advarte meg en gang om at jeg kom til å trenge eget budsjett til sportsutstyr. Hvor stort bør det være?'' Spørs hva slags sport du har tenkt å bedrive. Jeg jogger bare, men har konstant lyst på nye sko, enda flere løpetights, en lett jakke, flere lekre treningstopper.... Jadda. ) Får heller ønske meg noe til jul tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 *Humrer* Skrittelleren din er nok moden for et opphold på sykehus er jeg redd. ''Og til frosken, hvis du leser dette, du advarte meg en gang om at jeg kom til å trenge eget budsjett til sportsutstyr. Hvor stort bør det være?'' Spørs hva slags sport du har tenkt å bedrive. Jeg jogger bare, men har konstant lyst på nye sko, enda flere løpetights, en lett jakke, flere lekre treningstopper.... Jadda. ) Får heller ønske meg noe til jul tror jeg. Jeg har lyst på en ny skritteller, jeg har jo brukt den jeg har i flere uker allerede. Og den gir et veldig lavt kaloriforbruk, og skuffende korte avstander. Og en pulsklokke, det hadde jo også vært fint. Og et par nye sko, joggeskoene jeg kjøpte i høst (og enda ikke har begynt å bruke) gir nok ikke nok støtte for bena. Og refleksvest, selvfølgelig, jeg kan jo ikke ta sjansen på å bli påkjørt bare fordi jeg er ute i fullt dagslys, (er altfor mørkredd til å gå ut om kvelden). Og en treningsvideo, treningsstrikker, trimsykkel, romaskin +++ Og selvfølgelig en strikk så jeg kan ha håret i hestehale mens jeg bruker alt det fine utstyret. Og så må jeg bygge på for å få plass til alt sammen. Hvor mye tror du jeg må sette av til sportsutstyr? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har lyst på en ny skritteller, jeg har jo brukt den jeg har i flere uker allerede. Og den gir et veldig lavt kaloriforbruk, og skuffende korte avstander. Og en pulsklokke, det hadde jo også vært fint. Og et par nye sko, joggeskoene jeg kjøpte i høst (og enda ikke har begynt å bruke) gir nok ikke nok støtte for bena. Og refleksvest, selvfølgelig, jeg kan jo ikke ta sjansen på å bli påkjørt bare fordi jeg er ute i fullt dagslys, (er altfor mørkredd til å gå ut om kvelden). Og en treningsvideo, treningsstrikker, trimsykkel, romaskin +++ Og selvfølgelig en strikk så jeg kan ha håret i hestehale mens jeg bruker alt det fine utstyret. Og så må jeg bygge på for å få plass til alt sammen. Hvor mye tror du jeg må sette av til sportsutstyr? Du må tydeligvis ha et skikkelig storinnkjøp først for å få noe å starte med, jeg ville gått for 10.000,- i første omgang, romaskin og trimsykkel drar fort avgårde med kronene. Deretter et par laken i mnd for å komplettere med det siste innen antrekk og ikke minst hårstæsj for den aktive utøver. Minst. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Du må tydeligvis ha et skikkelig storinnkjøp først for å få noe å starte med, jeg ville gått for 10.000,- i første omgang, romaskin og trimsykkel drar fort avgårde med kronene. Deretter et par laken i mnd for å komplettere med det siste innen antrekk og ikke minst hårstæsj for den aktive utøver. Minst. ;o) *LOL* Du kan få sagt det! *hehe* Men du glemte helt å ta med solbriller bygd for fart, og andre briller for andre aktiviteter. *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1192049752' post='3693043] *LOL* Du kan få sagt det! *hehe* Men du glemte helt å ta med solbriller bygd for fart, og andre briller for andre aktiviteter. *s* Solbriller? Pannebånd? Leggiser? Gucci hofteveske for mobilen? Armani vannflaske? Mulighetene er mange og pengene flyr! Man kommer da fra et møblert hjem! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Skrittelleren trenger kanskje nytt batteri? Alternativt kan du ta den med til psykiateren slik at den kan få litt eksponeringsterapi så den ikke bare går i stå når den utsettes for uventede påkjenninger. Når det gjelder øvrige utstyrsønsker, så kan ingen innfris før du kan vise til at du i løpet av en uke har gått minst 40000 skritt. Etter hvert settes noe høyere mål. og ved innfrielse av målene er det viktig med belønninger!!! (dessverre må disse belønningene finansieres selv.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 *humrer litt* og føler med utrendy, men allikevel sporty Jeg vandrer rundt i slitte joggesko, ei alt for diger joggebukse (men det skal man jo være glad for at den har blitt) og caps. Ja, også et eller annet varmt oventil da. Men skritt-teller til kr 149,- har jeg Og den funker bra, men ser bare på antall skritt jeg da. Jaggu har du vært flink igjen GoGoGo! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vet ikke hva som feiler skrittelleren din. Vil bare si at du har vært veldig flink og kanskje kan du gi meg et spark i rævva også? Trenger det nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vet ikke hva som feiler skrittelleren din. Vil bare si at du har vært veldig flink og kanskje kan du gi meg et spark i rævva også? Trenger det nå. *Knyter på seg joggeskoene og gnir seg i hendene* Snu ræva til, du Wita, så skal jeg sparke jeg!" ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 *Knyter på seg joggeskoene og gnir seg i hendene* Snu ræva til, du Wita, så skal jeg sparke jeg!" ;o) Takk, jeg kjenner motivasjonen kom tilbake;) Har vært slapp i det siste gitt:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Vet ikke hva som feiler skrittelleren din. Vil bare si at du har vært veldig flink og kanskje kan du gi meg et spark i rævva også? Trenger det nå. Holder det at jeg sparker i sokkelesten? Eller skal jeg ta på meg noen harde vinterstøvler først? Og kanskje piggene jeg bruker når det er kaldt? (Får vel snart bruk for dem, så det er like greit å finne dem frem med en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 *Knyter på seg joggeskoene og gnir seg i hendene* Snu ræva til, du Wita, så skal jeg sparke jeg!" ;o) Trodde jeg skulle få lov til å sparke, jeg. Har litt innestengt aggresjon. :- ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Holder det at jeg sparker i sokkelesten? Eller skal jeg ta på meg noen harde vinterstøvler først? Og kanskje piggene jeg bruker når det er kaldt? (Får vel snart bruk for dem, så det er like greit å finne dem frem med en gang. Det holder med sokkelesten:) Lillemus sparket så hardt. I morgen er det på`n igjen:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Det holder med sokkelesten:) Lillemus sparket så hardt. I morgen er det på`n igjen:) Greit. Bare et lite, forsiktig spark med sokkelesten. Si fra hvis du trenger mer "motivasjon". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Greit. Bare et lite, forsiktig spark med sokkelesten. Si fra hvis du trenger mer "motivasjon". Du kan spørre meg i morgen:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Skrittelleren trenger kanskje nytt batteri? Alternativt kan du ta den med til psykiateren slik at den kan få litt eksponeringsterapi så den ikke bare går i stå når den utsettes for uventede påkjenninger. Når det gjelder øvrige utstyrsønsker, så kan ingen innfris før du kan vise til at du i løpet av en uke har gått minst 40000 skritt. Etter hvert settes noe høyere mål. og ved innfrielse av målene er det viktig med belønninger!!! (dessverre må disse belønningene finansieres selv.) Skal ta med skrittelleren til dps i morgen, vi får ta en fellestime. Parterapi, er det ikke det det heter? Skal vurdere å gi ham et nytt batteri også, men jeg er ikke sikker på om han fortjener det enda. 40000 skritt på en uke? Det er betingelsen for å få mer av det uunnværlige utstyret? Fint beregnet, i alle fall, det er mer enn jeg går nå, men ikke så mye at jeg gir opp før jeg har prøvd. Hadde jeg bare sluppet å betale duppedittene selv ville jeg vært veldig motivert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 *humrer litt* og føler med utrendy, men allikevel sporty Jeg vandrer rundt i slitte joggesko, ei alt for diger joggebukse (men det skal man jo være glad for at den har blitt) og caps. Ja, også et eller annet varmt oventil da. Men skritt-teller til kr 149,- har jeg Og den funker bra, men ser bare på antall skritt jeg da. Jaggu har du vært flink igjen GoGoGo! Jeg har nye joggesko. Mine gamle slitte var veldig slitte, ble faktisk kastet for noen år siden, enda jeg aldri kaster noe. Trodde vel ikke jeg noen gang kom til å bruke noe sånt igjen. Det var på den tiden jeg så vidt kom meg ut i postkassa. (Dessuten var de så slitt at jeg ikke klarte å gå med dem, selv hæler var bedre.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Skal ta med skrittelleren til dps i morgen, vi får ta en fellestime. Parterapi, er det ikke det det heter? Skal vurdere å gi ham et nytt batteri også, men jeg er ikke sikker på om han fortjener det enda. 40000 skritt på en uke? Det er betingelsen for å få mer av det uunnværlige utstyret? Fint beregnet, i alle fall, det er mer enn jeg går nå, men ikke så mye at jeg gir opp før jeg har prøvd. Hadde jeg bare sluppet å betale duppedittene selv ville jeg vært veldig motivert. 40 000 skritt på en uke, og du vil få den symbolske støtten du trenger til å bruker mer penger enn du har råd til på litt nytt utstyr...*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.