Gjest Lurer fælt på det Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Er det noen som vet om hun har noen utenlandske aner? Halvt italiensk eller noe? Hun er mørk og vakker, ser ikke ut som helnorsk, selv om det godt kan hende hun er det. Noen som vet? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Hennes foreldre, besteforeldre og oldefedre har sin opprinnelse fra Nord Norge. 0 Siter
Gjest velgforum Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Det er mye spansk og portugisisk blod langs kysten av nordnorge. Mange mørke mennesker som Isabella værdame. 0 Siter
Gjest mannen med ljåen Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Billig virker hun i allefall, slik hun stadig må vise hvor mye bedre hun er enn andre. 0 Siter
Jølsen Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Hennes foreldre, besteforeldre og oldefedre har sin opprinnelse fra Nord Norge. Kanskje hun er halvt katt. Bakgårdskatt vel å merke. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Billig virker hun i allefall, slik hun stadig må vise hvor mye bedre hun er enn andre. Nå ble jeg nysgjerrig! Hvordan viser hun det? 0 Siter
Gjest mannen med ljåen Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Nå ble jeg nysgjerrig! Hvordan viser hun det? Har du ikke sett hvordan hun alltid skal breske seg frempå under sending? Makan til billig TV-ludder har jeg aldri sett, bortsett fra motbydelige Elin Tvedt. Nei takk sier jeg bare.. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Har du ikke sett hvordan hun alltid skal breske seg frempå under sending? Makan til billig TV-ludder har jeg aldri sett, bortsett fra motbydelige Elin Tvedt. Nei takk sier jeg bare.. Ser ALDRI på TV2 været1 Hater all reklamen. Men takk for oppklaringen 0 Siter
Gjest Lurer fælt på det Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Hennes foreldre, besteforeldre og oldefedre har sin opprinnelse fra Nord Norge. Ok, så rart at hun da ser så sør-europeisk ut. 0 Siter
Gjest Lurer fælt på det Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Har du ikke sett hvordan hun alltid skal breske seg frempå under sending? Makan til billig TV-ludder har jeg aldri sett, bortsett fra motbydelige Elin Tvedt. Nei takk sier jeg bare.. Det der er jeg totalt uenig i, og jeg er en jente selv! Jeg synes hun er søt, pen og at hun virker jordnær og ujålete. Men naturlig pen og flott er hun. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.