Gå til innhold

Værdame Isabella Martinsen

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer fælt på det
Skrevet

Er det noen som vet om hun har noen utenlandske aner? Halvt italiensk eller noe?

Hun er mørk og vakker, ser ikke ut som helnorsk, selv om det godt kan hende hun er det.

Noen som vet?

Fortsetter under...

Skrevet

Hennes foreldre, besteforeldre og oldefedre har sin opprinnelse fra

Nord Norge.

Gjest velgforum
Skrevet

Det er mye spansk og portugisisk blod langs kysten av nordnorge. Mange mørke mennesker som Isabella værdame.

Gjest mannen med ljåen
Skrevet

Billig virker hun i allefall, slik hun stadig må vise hvor mye bedre hun er enn andre.

Skrevet

Nord Norge.

Kanskje hun er halvt katt. Bakgårdskatt vel å merke.

hidi, the scorpion
Skrevet

Billig virker hun i allefall, slik hun stadig må vise hvor mye bedre hun er enn andre.

Nå ble jeg nysgjerrig! Hvordan viser hun det?

Annonse

Gjest mannen med ljåen
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig! Hvordan viser hun det?

Har du ikke sett hvordan hun alltid skal breske seg frempå under sending? Makan til billig TV-ludder har jeg aldri sett, bortsett fra motbydelige Elin Tvedt. Nei takk sier jeg bare..

hidi, the scorpion
Skrevet

Har du ikke sett hvordan hun alltid skal breske seg frempå under sending? Makan til billig TV-ludder har jeg aldri sett, bortsett fra motbydelige Elin Tvedt. Nei takk sier jeg bare..

Ser ALDRI på TV2 været1 Hater all reklamen.

Men takk for oppklaringen :)

Gjest Lurer fælt på det
Skrevet

Nord Norge.

Ok, så rart at hun da ser så sør-europeisk ut.

Gjest Lurer fælt på det
Skrevet

Det der er jeg totalt uenig i, og jeg er en jente selv!

Jeg synes hun er søt, pen og at hun virker jordnær og ujålete. Men naturlig pen og flott er hun.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...