Gå til innhold

vasking av keramisk topp på komfyr

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp meg er du snill
Skrevet

Mr. muscle og asko sine spesialprodukter til keramisk topp har jeg.Men synes ikke at det virker bra nok. Jeg bruker knivbladet også, men det er alltid noen flekker igjen som er vanskelige å få av.

Har dere noen gode råd til meg om et bedre vaskemiddel til meg? Er så redd for å prøve ut vanlige vaskemidler som kan ripe opp overflaten.

Skrevet

Jeg synes at Mr. Muscle virket utmerket. Følger du bruksanvisningen? ;)

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg kjøper skikkelige midler i elektrobutikker. Disse er suverene synes jeg, toppen blir speilblank og den ser virkelig ut som ny etterpå. Bruken skrapen i tillegg på det som har satt seg fast.

Skrevet

Jeg synes at Mr. Muscle virket utmerket. Følger du bruksanvisningen? ;)

Ja,jeg følger anvisningen. Men det blir fortsatt noen flekker igjen i overflaten. Den er glatt, men flekkene sitter dessverre. Kan skrubbe mer med papir og kremen, men føler det da går veldig mye krem av gangen.

Skrevet

Jeg kjøper skikkelige midler i elektrobutikker. Disse er suverene synes jeg, toppen blir speilblank og den ser virkelig ut som ny etterpå. Bruken skrapen i tillegg på det som har satt seg fast.

Kremen fra asko fulgte med ovnen fra elektrobutikken. Skulle tro den var bra nok da? Men det er vanskelig å få flekkene vekk. Det blir liksom ikke blankt over det hele, selvom overflaten kjennes glatt.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Kremen fra asko fulgte med ovnen fra elektrobutikken. Skulle tro den var bra nok da? Men det er vanskelig å få flekkene vekk. Det blir liksom ikke blankt over det hele, selvom overflaten kjennes glatt.

Jeg husker ikke hva slags merke jeg har, men det er ikke Asko tror jeg. Jeg pleier alltid å ha på litt sånn rens først, tørke rundt med tørkepapir, bruke skrapen godt på faste flekker, mer tørkepapir og etterpå tørke over med et tørt håndkle.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Etter 17 år med keramisk topp har jeg funnet ut at ingen ting slår JIF og zalo blandet med vann, det har jeg brukt hele tida. Jeg vasker _ikke_ toppen etter hver gangs bruk, og den har sett ut som ny helt til nå.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Mr Muscle keramikkrens, den funker jo utmerket. Drøy er den også! Det er over ett år siden jeg kjøpte komfyren, nå vasker jeg den ikke hver dag, men den er stort sett ren og pen og jeg har fremdeles den første flaska med Mr. Muscle som jeg kjøpte da komfyren var ny....

Skviser ut litt krem på flekkene etter å ha brukt skrapen, bruker så tørkepapir til å polere kremen utover toppen med til den er ren. Funker helt fint hos meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...