Gå til innhold

akademisk

Gjest syns det va litt rart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om uttalelsen:"Merkelig/interessant at du aldri velger partner med akademisk utdannelse"

De jeg har vært sammen med har jobbet i bil og håndverker bransjen.

Skrevet

Vedkommende som sa det, sa vel egentlig bare fakta - du har jo ikke hatt noen partner med akademisk bakgrunn.

Når det er sagt, syntes jeg det kan tolkes litt nedlatende. Det er vel samma for andre hva slags bakgrunn dine partnere har så lenge du har det bra. :)

Gjest DryNites
Skrevet

Hei,

det er ikke noe galt i at du foretrekker kvinner som ikke har akademisk utdannelse. Du søker kanskje en som er på ditt eget nivå?

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

det er ikke noe galt i at du foretrekker kvinner som ikke har akademisk utdannelse. Du søker kanskje en som er på ditt eget nivå?

Vennlig hilsen

Hvordan vet du at innsender er mann?

Skrevet

Hei,

Vennlig hilsen

Hm...jeg er ikke en mann

Skrevet

Det syns jeg var en merkelig uttalelse, med mindre du har hatt 100 partnere og alle har tilhørt samme yrkesgruppe.

Går ut fra at det for de fleste er helt andre ting enn utdanning som er avgjørende for valg av partner.

Gjest DryNites
Skrevet

Hm...jeg er ikke en mann

Ikke? Du virer veldig maskulin. Men ok, ikke noe galt i ordentlige "guttejenter". *Klemz*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...