Gjest annlovinda Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Ligger opplysningene åpent nå da? Lurer på om jeg hørte på radioen i stad at det legges ut i morgen jeg, men er absolutt ikke sikker. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Selvfølgelig gjør jeg ikke det. Jeg synes det er en skikkelig uting at det ligger offentlig. 0 Siter
Sofline Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Man kan jo ikke være sikker på at de har særeie selv om formuen står på henne... Han vil ikke ha kontakt med meg, og jeg er nok litt lei meg for det. Så alt "stemmer" da. Men jeg synes hele situasjonen er lei. Trenger ikke pengene som en arv hadde gitt meg, men jeg synes han gjør feil her alikevel. Trist... 0 Siter
Speak Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Trist... Jepp. Ville gjerne hatt en pappa jeg. Men han vil ikke ha meg. Slik er det bare. 0 Siter
Speak Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Kjenner et par der kona har særeie, men det kommer ikke fram av skattelista. Formuen er delt der, ektepakt er intakt og hus, bil og hytte står på henne. Som jeg skrev under så er man selvsagt ikke sikker på at det er slik. Men alt tyder på det i dette tilfellet. (Kona har en inntekt på 3 mill, og han på 70.000,-. De jobber sammen.... Ho har også en formue på flere mill, og han på noen tusen.) Sikkert ikke tilfeldig i dette tilfellet. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Som jeg skrev under så er man selvsagt ikke sikker på at det er slik. Men alt tyder på det i dette tilfellet. (Kona har en inntekt på 3 mill, og han på 70.000,-. De jobber sammen.... Ho har også en formue på flere mill, og han på noen tusen.) Sikkert ikke tilfeldig i dette tilfellet. Nei, enig med deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.