Gjest penger Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg skal begynne å jobbe i vikarbyrå, har ti års ansinitet, og skal stille lønnskrav. Noen som vet hva som er vanlig å ha i timelønn i et vikarbyrå, og hva kan jeg faktisk kreve ?Her har jeg altså mulighet til å forhandle. Noen som har forslag? En annen ting, hva tjener dere som sykepleiere i f.eks hjemmesykepleien her i Oslo? Da i timelønn. En annen ting.Kjenner en som driver et konsulentfirma,men ikke spesielt for sykepleiere.Kan han leie meg ut som sykepleier i dette firmaet?Eller si at f.eks mannen min driver et konsulentfirma, kan han leie meg ut og vi da få alle pengene? Ikke dumt. Takknemmelig for svar. 0 Siter
Sofline Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Utfra hva jeg har hørt tjener man mer som vikarsykepleier som jobber i vikarbyrå enn man gjør som fastansatt i for eksempel hjemmepleien. Utover det kjenner jeg ikke til konkret lønnsnivå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.