Gjest Ikke helt i form.. Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er forkjøla og har ikke vært i form de to-tre siste dagene. Er slapp, men føler meg ikke særlig syk heller. I går og i dag har det jevnlig, men ikke konstant, kilet/prikket nederst til venstre for magen, innvendig altså. Plutselig kommer det noen rykk som varer en stund, så gir det seg, og så kommer det igjen. Det er ikke snakk om smerter, og det er ikke veldig voldsomt heller, bare litt sånn småkiling/småprikking. Jeg går på Yasmin p-piller, så det er jo ikke eggløsning heller. Kan det bli sånn småkiling/småprikking når man er forkjøla? Tenker på det fordi man gjerne blir litt lemster i kroppen. Det er vel ikke noe farlig? :o/ 0 Siter
meg__123! Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Akkurat sånn hadde jeg det igår også. Venstre side under magen .. rart.. 0 Siter
Gjest Ikke helt i form.. Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Akkurat sånn hadde jeg det igår også. Venstre side under magen .. rart.. Bra det ikke bare er meg da, så føler jeg meg ikke helt pling i bollen :-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Bra det ikke bare er meg da, så føler jeg meg ikke helt pling i bollen :-) hehe.. 0 Siter
Gjest skipohoi Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Jammen utrolig hva denne kroppen kan finne på til tider hehe Det er helt sikkert ufarlig, har hatt det selv flere ganger Så ta det helt med ro 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.